Tankbeurt bij Q8 kan je vanaf 22 juni ook betalen via KBC Mobile
Dankzij een nieuwe samenwerking met KBC Bank kunnen klanten van Q8 vanaf 22 juni ook betalen voor hun tankbeurt via KBC Mobile. Zo kunnen ze veilig en comfortabel tanken zonder hun bankkaart boven te halen of de betaalterminal aan te raken. Dit is een extra aanvulling op de Q8 smiles app – waarmee klanten sinds begin maart kunnen tanken via hun smartphone – en past perfect in de strategie van Q8 om klantenbeleving centraal te zetten.
De voorbije maanden ontdekten meer en meer klanten het comfort en de veiligheid van contactloos betalen. Voor wie tankt bij Q8 en klant is bij KBC wordt het nog eenvoudiger.
Q8 & KBC Mobile
Net zoals bij de Q8 smiles-app, selecteert KBC Mobile via de locatiesetting op de smartphone automatisch het juiste Q8-tankstation. De klant hoeft dus enkel een pompnummer en het type brandstof te kiezen. Daarop wordt die pomp vrijgegeven en kan hij tanken. Nadien ontvangt hij een bericht op zijn smartphone met het juiste bedrag van de tankbeurt.
In KBC Mobile zal ook het saldo van de Q8 smiles – de getrouwheidspunten van Q8 waarmee je kan sparen voor kortingen – getoond worden.
Om gebruik te kunnen maken van deze dienst moet je titularis zijn van de rekening waaraan de KBC-app verbonden is. Klanten met een professionele rekening op naam van hun zaak of houders van een tankkaart kunnen op 22 juni nog geen gebruik maken van deze dienst.
Alles-in-één
Deze nieuwe dienst voor KBC Mobile is de volgende stap in het doel van de Belgische bank om een soort all-in-one-applicatie te ontwikkelen waarbij klanten bijna alles vanuit 1 platform kunnen doen.
Dankzij een nieuwe samenwerking met KBC Bank kunnen klanten van Q8 vanaf 22 juni ook betalen voor hun tankbeurt via KBC Mobile. Zo kunnen ze veilig en comfortabel tanken zonder hun bankkaart boven te halen of de betaalterminal aan te raken. Dit is een extra aanvulling op de Q8 smiles app – waarmee klanten sinds begin maart kunnen tanken via hun smartphone – en past perfect in de strategie van Q8 om klantenbeleving centraal te zetten.
De voorbije maanden ontdekten meer en meer klanten het comfort en de veiligheid van contactloos betalen. Voor wie tankt bij Q8 en klant is bij KBC wordt het nog eenvoudiger.
Q8 & KBC Mobile
Net zoals bij de Q8 smiles-app, selecteert KBC Mobile via de locatiesetting op de smartphone automatisch het juiste Q8-tankstation. De klant hoeft dus enkel een pompnummer en het type brandstof te kiezen. Daarop wordt die pomp vrijgegeven en kan hij tanken. Nadien ontvangt hij een bericht op zijn smartphone met het juiste bedrag van de tankbeurt.
In KBC Mobile zal ook het saldo van de Q8 smiles – de getrouwheidspunten van Q8 waarmee je kan sparen voor kortingen – getoond worden.
Om gebruik te kunnen maken van deze dienst moet je titularis zijn van de rekening waaraan de KBC-app verbonden is. Klanten met een professionele rekening op naam van hun zaak of houders van een tankkaart kunnen op 22 juni nog geen gebruik maken van deze dienst.
Alles-in-één
Deze nieuwe dienst voor KBC Mobile is de volgende stap in het doel van de Belgische bank om een soort all-in-one-applicatie te ontwikkelen waarbij klanten bijna alles vanuit 1 platform kunnen doen.