Test

Dit is een popup

Elon Musk lanceert tweede single op Soundcloud en Spotify

Elon Musk heeft zijn tweede single gelanceerd via Soundcloud. De EDM-track is ondertussen al meer dan 2 miljoen keer beluisterd.

Elon Musk is goed bezig de laatste tijd. De aandelen van Tesla zijn enorm hard gestegen sinds het begin van 2020 en de CEO kondigde recent ook aan dat hij opnieuw vader gaat worden. Daarnaast heeft Musk vorige week een tweede single uitgebracht, de opvolger van het populaire “RIP Harambe”. De single is beschikbaar op Spotify en Soundcloud en is momenteel al meer dan 2,23 miljoen keer beluisterd. 

Emoji

Het platenlabel van Musk, dat de originele naam Emo G Records kreeg, heeft met de lancering van “Don’t Doubt Ur Vibe” dus een tweede liedje uitgebracht. De eerste release van Musk, ‘RIP Harambe”, werd zo’n 2,75 miljoen keer beluisterd. Het ziet er dus naar uit dat de muziek van Musk aan populariteit aan het winnen is. De Tesla-CEO/DJ heeft momenteel meer dan 26.000 volgers op Soundcloud. Op Spotify doet het nummer het bovendien ook niet slecht en is het 121.000 keer beluisterd. 

Eigen creatie van Elon Musk

Musk heeft de single naar eigen zeggen volledige zelf tot leven gebracht, van het schrijven van de teksten tot de stemeffecten. Het is dus duidelijk dat je met een vermogen van 35 miljard dollar absoluut kan doen wat je wil en er een succes van kan maken. 

Elon Musk is goed bezig de laatste tijd. De aandelen van Tesla zijn enorm hard gestegen sinds het begin van 2020 en de CEO kondigde recent ook aan dat hij opnieuw vader gaat worden. Daarnaast heeft Musk vorige week een tweede single uitgebracht, de opvolger van het populaire “RIP Harambe”. De single is beschikbaar op Spotify en Soundcloud en is momenteel al meer dan 2,23 miljoen keer beluisterd. 

Emoji

Het platenlabel van Musk, dat de originele naam Emo G Records kreeg, heeft met de lancering van “Don’t Doubt Ur Vibe” dus een tweede liedje uitgebracht. De eerste release van Musk, ‘RIP Harambe”, werd zo’n 2,75 miljoen keer beluisterd. Het ziet er dus naar uit dat de muziek van Musk aan populariteit aan het winnen is. De Tesla-CEO/DJ heeft momenteel meer dan 26.000 volgers op Soundcloud. Op Spotify doet het nummer het bovendien ook niet slecht en is het 121.000 keer beluisterd. 

Eigen creatie van Elon Musk

Musk heeft de single naar eigen zeggen volledige zelf tot leven gebracht, van het schrijven van de teksten tot de stemeffecten. Het is dus duidelijk dat je met een vermogen van 35 miljard dollar absoluut kan doen wat je wil en er een succes van kan maken. 

elon musksoundcloudtesla

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!