Ashley Madison probeert het opnieuw
He bedrijf achter de website kreeg ondertussen een nieuwe voorzitter en een nieuwe CEO. Zij moeten Ashley Madison weer uit het slop halen. De eerste stap die ze zetten is een volledige rebranding. De naam van moederbedrijf Avid Life Media veranderde naar Ruby: “Zoals de steen,” zegt CEO Rob Segal. “We willen veelzijdig zijn, waardevol.”
Vrouw(on)vriendelijk
Ook Asley Madison werd onder de loep genomen, maar mocht uiteindelijk zijn naam behouden. De nieuwe bazen willen het niet expliciet toegeven, maar laten wel verstaan dat ze de naam te waardevol vinden. Na het breed uitgesmeerde schandaal is de website dan ook bekender dan ooit tevoren. Net na de hack zag de website zijn gebruikersaantal zelfs sterk toenemen. ‘Slechte reclame is ook goede reclame.’
De eigenaars willen benadrukken dat Ashley Madison ook 45 procent singles telt. Om hen meer te betrekken in de actie willen ze hun platform ook vrouwvriendelijker maken. Ze zeggen dat ze de kaart van vreemdgaan minder willen uitspelen, maar als we de nieuwe reclamespots mogen geloven, begint alles nog steeds met een onbevredigd huwelijk. Het vrouwvriendelijke aspect aan het hele gedoe is dat het dit keer de vrouw is die op avontuur mag.
Vertrouwen winnen
Rest nog de vraag hoe Ashley Madison in de toekomst mensen moet overtuigen om hun kredietkaartgegevens toe te vertrouwen aan de datingdienst. “Voortaan werken we samen met Deloitte, dat onze hele beveiliging onder handen neemt,” zegt Segal. Tegen september moet de nieuwe infrastructuur klaar zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=Bh0AujAgA0g
He bedrijf achter de website kreeg ondertussen een nieuwe voorzitter en een nieuwe CEO. Zij moeten Ashley Madison weer uit het slop halen. De eerste stap die ze zetten is een volledige rebranding. De naam van moederbedrijf Avid Life Media veranderde naar Ruby: “Zoals de steen,” zegt CEO Rob Segal. “We willen veelzijdig zijn, waardevol.”
Vrouw(on)vriendelijk
Ook Asley Madison werd onder de loep genomen, maar mocht uiteindelijk zijn naam behouden. De nieuwe bazen willen het niet expliciet toegeven, maar laten wel verstaan dat ze de naam te waardevol vinden. Na het breed uitgesmeerde schandaal is de website dan ook bekender dan ooit tevoren. Net na de hack zag de website zijn gebruikersaantal zelfs sterk toenemen. ‘Slechte reclame is ook goede reclame.’
De eigenaars willen benadrukken dat Ashley Madison ook 45 procent singles telt. Om hen meer te betrekken in de actie willen ze hun platform ook vrouwvriendelijker maken. Ze zeggen dat ze de kaart van vreemdgaan minder willen uitspelen, maar als we de nieuwe reclamespots mogen geloven, begint alles nog steeds met een onbevredigd huwelijk. Het vrouwvriendelijke aspect aan het hele gedoe is dat het dit keer de vrouw is die op avontuur mag.
Vertrouwen winnen
Rest nog de vraag hoe Ashley Madison in de toekomst mensen moet overtuigen om hun kredietkaartgegevens toe te vertrouwen aan de datingdienst. “Voortaan werken we samen met Deloitte, dat onze hele beveiliging onder handen neemt,” zegt Segal. Tegen september moet de nieuwe infrastructuur klaar zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=Bh0AujAgA0g