S.O.S. SaaS: outsourcen zonder zorgen
De wens om over te stappen naar een SaaS-model confronteerde Connective met een moeilijk vraagstuk: het onderhoud van het platform outsourcen, of zelf kennis opbouwen. De overstap betekende dat het bedrijf zich veel meer zou moeten toeleggen op de operationele kant van hun platform voor digitale ondertekeningen, ten nadele van hun kernactiviteit van het ontwikkelen van de software.
In zijn case ligt Connective toe hoe het dat vraagstuk succesvol heeft aangepakt. Een sterke voorbereiding en zorgvuldig onderzoek naar de mogelijkheden samen met een betrouwbare partner vormde de sleutel voor een grotere flexibiliteit en een verhoogde klantentevredenheid voor het bedrijf.
De wens om over te stappen naar een SaaS-model confronteerde Connective met een moeilijk vraagstuk: het onderhoud van het platform outsourcen, of zelf kennis opbouwen. De overstap betekende dat het bedrijf zich veel meer zou moeten toeleggen op de operationele kant van hun platform voor digitale ondertekeningen, ten nadele van hun kernactiviteit van het ontwikkelen van de software.
In zijn case ligt Connective toe hoe het dat vraagstuk succesvol heeft aangepakt. Een sterke voorbereiding en zorgvuldig onderzoek naar de mogelijkheden samen met een betrouwbare partner vormde de sleutel voor een grotere flexibiliteit en een verhoogde klantentevredenheid voor het bedrijf.