OnePlus wil fiasco goedmaken met luxeproduct
De verdeling van OnePlus Two-toestellen loopt ondertussen al een dikke maand achter op schema. Invites bemachtigen is sowieso al een lastige klus, en de huidige problemen die het jonge bedrijf ondervindt maken het er niet beter op. In een blogpost heeft oprichter Carl Pei zich hier reeds uitgebreid voor verontschuldigd. Om de fans toch aan boord te houden, komt zijn bedrijf nu met minstens twee manieren om het leed te verzachten.
Eind september of begin oktober zal de verkoop voor één uur worden opengesteld. Je zou met andere woorden geen invite nodig hebben. Of je dan effectief eentje kan bemachtigen, zal afhangen van de servercapacieit. Naar verluidt zouden er maar liefst vijf miljoen mensen zitten te wachten op een invite.
Goedkope luxe?
Een andere manier waarop OnePlus zich wil herlanceren, is de mysterieuze aankondiging van een nieuw luxeproduct. Op Google+ lanceerde het bedrijf eerst een foto met iets wat op een rood-witte veter lijkt, met de boodschap ‘something luxurious is coming to OnePlus’ bij. Later gaf het nog een tweede hint toen het zei dat ‘the British are coming’.
De mededeling van een nieuw luxeproduct raakte echter erg snel ondergesneeuwd onder de vele negatieve reacties van mensen die nog steeds wachten op een invite voor de OnePlus Two. Ook zeer talrijk zijn de reacties van mensen die zich bekocht voelen. Het Chinese bedrijf heeft nog wat oplapwerk te verrichten.
De verdeling van OnePlus Two-toestellen loopt ondertussen al een dikke maand achter op schema. Invites bemachtigen is sowieso al een lastige klus, en de huidige problemen die het jonge bedrijf ondervindt maken het er niet beter op. In een blogpost heeft oprichter Carl Pei zich hier reeds uitgebreid voor verontschuldigd. Om de fans toch aan boord te houden, komt zijn bedrijf nu met minstens twee manieren om het leed te verzachten.
Eind september of begin oktober zal de verkoop voor één uur worden opengesteld. Je zou met andere woorden geen invite nodig hebben. Of je dan effectief eentje kan bemachtigen, zal afhangen van de servercapacieit. Naar verluidt zouden er maar liefst vijf miljoen mensen zitten te wachten op een invite.
Goedkope luxe?
Een andere manier waarop OnePlus zich wil herlanceren, is de mysterieuze aankondiging van een nieuw luxeproduct. Op Google+ lanceerde het bedrijf eerst een foto met iets wat op een rood-witte veter lijkt, met de boodschap ‘something luxurious is coming to OnePlus’ bij. Later gaf het nog een tweede hint toen het zei dat ‘the British are coming’.
De mededeling van een nieuw luxeproduct raakte echter erg snel ondergesneeuwd onder de vele negatieve reacties van mensen die nog steeds wachten op een invite voor de OnePlus Two. Ook zeer talrijk zijn de reacties van mensen die zich bekocht voelen. Het Chinese bedrijf heeft nog wat oplapwerk te verrichten.