Test

Dit is een popup

Google laat bedrijven zoekresultaten gratis personaliseren met Posts

Voordelen
Verdere verfijning
Nieuwe functies
Scherm opdelen
Nadelen
Vormgeving blijft identiek
Sommige nieuwigheden komen te laat
Aanbevolen prijs: €0
Waar te koop?
Totaalscore 8
Tot nu toe kon je niet kiezen wat er in je Google My Business-resultaat verscheen. Met de nieuwe functie die Google nu uitrolt, kan dat wel.

Foto en knop

Posts voor Google My Business moet kmo’s een makkelijke manier bieden om nieuwe klanten aan te trekken en relaties op te bouwen met bestaande klanten, zo vertelt Google. In essentie zijn de Posts kleine artikels die je aan je vermelding in de Google-zoekresultaten kan toevoegen. Ze bestaan uit thumbnails, een titel en een klikbaar kopje, en verschijnen zowel in de zoekresultatenlijst als in Google Maps.

 

              

 

De berichten kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden om promoties in de kijker te zetten, events voor te stellen of producten aan te prijzen. Het klikbare kopje zorgt er bovendien voor dat klanten meteen kunnen doorklikken vanaf de resultatenlijst naar de gewenste pagina.

Moderne telefoongids

Google My Business is te vergelijken met Google’s geüpgradede versie van de telefoongids. Wanneer je googlet naar een restaurant, bakker of winkel zal de resultatenlijst waarschijnlijk worden aangevoerd door enkele lokale vestigingen die het dichtst aansluiten bij je zoekopdracht. Dat is het resultaat van Google My Business. In het venster worden naam, openingsuren, contactgegevens en andere informatie getoond, indien het bedrijf is geregistreerd. Zo kan je bedrijf bovenaan de resultatenlijst verschijnen bij relevante zoektermen.

Gratis

Met de toevoeging van Posts kunnen zaakvoerders nu hun vermelding op de zoekmachine personaliseren om zich te onderscheiden van de andere bedrijven in de lijst. Zij met een bestaand Google My Business-account kunnen meteen aan de slag met de nieuwe functie: net zoals de registratie voor My Business, is ook de toevoeging van Posts gratis.

 

https://www.twinkle.be/achtergrond/168176/google-seo-stemgebaseerd-zoeken/

 


 

Foto en knop

Posts voor Google My Business moet kmo’s een makkelijke manier bieden om nieuwe klanten aan te trekken en relaties op te bouwen met bestaande klanten, zo vertelt Google. In essentie zijn de Posts kleine artikels die je aan je vermelding in de Google-zoekresultaten kan toevoegen. Ze bestaan uit thumbnails, een titel en een klikbaar kopje, en verschijnen zowel in de zoekresultatenlijst als in Google Maps.

 

              

 

De berichten kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden om promoties in de kijker te zetten, events voor te stellen of producten aan te prijzen. Het klikbare kopje zorgt er bovendien voor dat klanten meteen kunnen doorklikken vanaf de resultatenlijst naar de gewenste pagina.

Moderne telefoongids

Google My Business is te vergelijken met Google’s geüpgradede versie van de telefoongids. Wanneer je googlet naar een restaurant, bakker of winkel zal de resultatenlijst waarschijnlijk worden aangevoerd door enkele lokale vestigingen die het dichtst aansluiten bij je zoekopdracht. Dat is het resultaat van Google My Business. In het venster worden naam, openingsuren, contactgegevens en andere informatie getoond, indien het bedrijf is geregistreerd. Zo kan je bedrijf bovenaan de resultatenlijst verschijnen bij relevante zoektermen.

Gratis

Met de toevoeging van Posts kunnen zaakvoerders nu hun vermelding op de zoekmachine personaliseren om zich te onderscheiden van de andere bedrijven in de lijst. Zij met een bestaand Google My Business-account kunnen meteen aan de slag met de nieuwe functie: net zoals de registratie voor My Business, is ook de toevoeging van Posts gratis.

 

https://www.twinkle.be/achtergrond/168176/google-seo-stemgebaseerd-zoeken/

 


 

appleapple mapsel capitanmacos xsafariwwdcyosemite

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!