Test

Dit is een popup

Zalando haalt retourpakjes op in Hasselt

In Hasselt moeten Zalando-klanten hun retourpakje zelfs niet meer op de post doen; de online marktplaats komt het voor hen ophalen.

Ophalen op afspraak

Daarvoor schakelt het CityDepot in. Sinds begin 2017 stond de Belgische koeriersdienst al in voor de ophaling van de pakjes in Gent, en nu worden ze ook ingezet om Hasseltse klanten te bedienen. Wanneer klanten hun bestelling willen terugzenden, kunnen ze een afspraak maken met CityDepot. De pakjes worden vervolgens opgepikt “waar en wanneer de klant het wil”: van maandag tot vrijdag, tussen 9 uur en 20 uur.

Dat de ophaaldienst wordt uitgebreid, suggereert dat het initiële project op succes kon rekenen. “De top van Zalando heeft het proefproject in Gent positief geëvalueerd,” volgens het persbericht.

Struikelpunt weg

Door pakjes te laten ophalen, kan Zalando een zoveelste struikelpunt in het online winkelproces wegnemen: de uitstap naar het plaatselijke postpunt en het mogelijke wachten in de rij. In de plaats daarvan kunnen klanten met de dienst online shoppen zonder ook maar één keer de deur uit te moeten.

 

Altijd op de hoogte blijven van het laatste e-commercenieuws? Like Twinkle België op Facebook!

 

https://www.twinkle.be/nieuws/167932/zalando-lanceert-gratis-persoonlijke-styling-dienst-belgie/

 


 

Ophalen op afspraak

Daarvoor schakelt het CityDepot in. Sinds begin 2017 stond de Belgische koeriersdienst al in voor de ophaling van de pakjes in Gent, en nu worden ze ook ingezet om Hasseltse klanten te bedienen. Wanneer klanten hun bestelling willen terugzenden, kunnen ze een afspraak maken met CityDepot. De pakjes worden vervolgens opgepikt “waar en wanneer de klant het wil”: van maandag tot vrijdag, tussen 9 uur en 20 uur.

Dat de ophaaldienst wordt uitgebreid, suggereert dat het initiële project op succes kon rekenen. “De top van Zalando heeft het proefproject in Gent positief geëvalueerd,” volgens het persbericht.

Struikelpunt weg

Door pakjes te laten ophalen, kan Zalando een zoveelste struikelpunt in het online winkelproces wegnemen: de uitstap naar het plaatselijke postpunt en het mogelijke wachten in de rij. In de plaats daarvan kunnen klanten met de dienst online shoppen zonder ook maar één keer de deur uit te moeten.

 

Altijd op de hoogte blijven van het laatste e-commercenieuws? Like Twinkle België op Facebook!

 

https://www.twinkle.be/nieuws/167932/zalando-lanceert-gratis-persoonlijke-styling-dienst-belgie/

 


 

ontspanningplaystation nowsamsung smart tvsony playstation

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!