Bol.com-klanten kunnen betalen voor jaar lang gratis verzending
Het ‘bezorgabonnement‘ is een jaar geldig en kost 14,99 euro; in ruil daarvoor vervallen alle verzendingskosten. Het aanbod wordt voorlopig enkel uitgerold op de Nederlandse markt. ‘We onderzoeken op dit moment nog de mogelijkheden om deze service ook in België beschikbaar te kunnen stellen,’ laat woordvoerster Marjolein Verkerk weten aan Twinkle.
Select
Niet elk product valt onder de all-in-formule, zo blijkt: enkel de 300.000 bestverkochte producten op de online marktplaats komen in aanmerking. Die producten worden al langer aangeduid met het ‘Select’-label. Abonnees zullen uit het assortiment kunnen kiezen om elke mogelijk bezorgopties te kiezen, waaronder de avond- en zondagleveringen, en de same-day-levering om af te halen in de winkel. Ook de standaardverzendkosten bij een bestelling onder de 20 euro zullen niet meer worden aangerekend.
Drempel wegnemen
‘De afgelopen jaren hebben we er alles aan gedaan om onze klanten nog meer keuze en daarmee controle te geven over de bezorging van pakketjes. Met onder andere als resultaat dat wij voor iedere situatie een geschikte bezorgoptie hebben, zodat je een pakketjes altijd kunt laten bezorgen waar en wanneer je maar wil,’ verklaart Daniel Ropers, algemeen directeur bol.com in een persbericht. ‘Enkel de bijkomende kosten kunnen nog weleens een drempel vormen om er gebruik van te maken. Die drempel nemen we nu zo goed mogelijk weg met de introductie van een bezorgabonnement.’
Het aantal artikelen met een Select-label wordt ten slotte verder uitgebreid, zo klinkt het. In de komende jaren wordt het aanbod verwacht aan te dikken tot één miljoen.
Het ‘bezorgabonnement‘ is een jaar geldig en kost 14,99 euro; in ruil daarvoor vervallen alle verzendingskosten. Het aanbod wordt voorlopig enkel uitgerold op de Nederlandse markt. ‘We onderzoeken op dit moment nog de mogelijkheden om deze service ook in België beschikbaar te kunnen stellen,’ laat woordvoerster Marjolein Verkerk weten aan Twinkle.
Select
Niet elk product valt onder de all-in-formule, zo blijkt: enkel de 300.000 bestverkochte producten op de online marktplaats komen in aanmerking. Die producten worden al langer aangeduid met het ‘Select’-label. Abonnees zullen uit het assortiment kunnen kiezen om elke mogelijk bezorgopties te kiezen, waaronder de avond- en zondagleveringen, en de same-day-levering om af te halen in de winkel. Ook de standaardverzendkosten bij een bestelling onder de 20 euro zullen niet meer worden aangerekend.
Drempel wegnemen
‘De afgelopen jaren hebben we er alles aan gedaan om onze klanten nog meer keuze en daarmee controle te geven over de bezorging van pakketjes. Met onder andere als resultaat dat wij voor iedere situatie een geschikte bezorgoptie hebben, zodat je een pakketjes altijd kunt laten bezorgen waar en wanneer je maar wil,’ verklaart Daniel Ropers, algemeen directeur bol.com in een persbericht. ‘Enkel de bijkomende kosten kunnen nog weleens een drempel vormen om er gebruik van te maken. Die drempel nemen we nu zo goed mogelijk weg met de introductie van een bezorgabonnement.’
Het aantal artikelen met een Select-label wordt ten slotte verder uitgebreid, zo klinkt het. In de komende jaren wordt het aanbod verwacht aan te dikken tot één miljoen.