Test

Dit is een popup

Nieuws

Mobistar en Red Bull Mobile lanceren tariefplan voor jongeren

Meer dan de helft van de jongeren gebruikt een smartphone. Samen met Mobistar lanceert Red Bull Mobile daarom een nieuw prepaid-tariefplan.

Samen met Mobistar heeft Red Bull Mobile een nieuw tariefplan gelanceerd dat specifiek inspeelt op de groeiende markt van jongeren met een smartphone.

Uit een recente studie blijkt namelijk dat die groep niet alleen groeit – momenteel heeft al meer dan de helft van de jongeren er eentje – maar ook dat hun mobiele gedrag evolueert.

[related_article id=”161563″]

Zo belt tachtig procent van alle jongeren twee keer zo vaak met een mobiel toestel als met een vaste lijn. Van de jongeren met een smartphone gebruikt zo"n zeventig procent mobiele data, vooral om muziek te luisteren, filmpjes te bekijken, en sociale media te gebruiken. En de jongeren die mobiele data gebruiken spenderen meer per maand dan hun leeftijdsgenoten die offline door het leven gaan.

Om in de concurrerende smartphonemarkt overeind te blijven vormen zij dus een belangrijke groep voor operatoren. Het verbaast dan ook niet dat Mobistar met Red Bull in zee ging; het overbekende energiedrankje slaagt er immers al jaren in om een jong imago te behouden.

Voor 10 euro krijg je 33 belminuten en 5.000 gratis sms"jes naar alle netwerken. Verder krijg je onbeperkt toegang tot Facebook en Twitter. Voor 15 euro krijgen gebruikers vervolgens 50 belminuten en 5.000 gratis sms"jes naar alle netwerken, onbeperkte toegang tot Facebook en Twitter en 250MB mobiele data. In beide tarieven is ook 1 GB surfen op World of Red Bull voorzien.

World of Red Bull is een portaalsite van waaruit gebruikers van het nieuwe tariefplan allerlei achter-de-schermen-content van Red Bulls vele sportevenementen kunnen bekijken, prijzen winnen en gratis games en apps downloaden. Je kan een Red Bull Mobile-simkaart online aanvragen op www.redbullmobile.be.

Samen met Mobistar heeft Red Bull Mobile een nieuw tariefplan gelanceerd dat specifiek inspeelt op de groeiende markt van jongeren met een smartphone.

Uit een recente studie blijkt namelijk dat die groep niet alleen groeit – momenteel heeft al meer dan de helft van de jongeren er eentje – maar ook dat hun mobiele gedrag evolueert.

[related_article id=”161563″]

Zo belt tachtig procent van alle jongeren twee keer zo vaak met een mobiel toestel als met een vaste lijn. Van de jongeren met een smartphone gebruikt zo"n zeventig procent mobiele data, vooral om muziek te luisteren, filmpjes te bekijken, en sociale media te gebruiken. En de jongeren die mobiele data gebruiken spenderen meer per maand dan hun leeftijdsgenoten die offline door het leven gaan.

Om in de concurrerende smartphonemarkt overeind te blijven vormen zij dus een belangrijke groep voor operatoren. Het verbaast dan ook niet dat Mobistar met Red Bull in zee ging; het overbekende energiedrankje slaagt er immers al jaren in om een jong imago te behouden.

Voor 10 euro krijg je 33 belminuten en 5.000 gratis sms"jes naar alle netwerken. Verder krijg je onbeperkt toegang tot Facebook en Twitter. Voor 15 euro krijgen gebruikers vervolgens 50 belminuten en 5.000 gratis sms"jes naar alle netwerken, onbeperkte toegang tot Facebook en Twitter en 250MB mobiele data. In beide tarieven is ook 1 GB surfen op World of Red Bull voorzien.

World of Red Bull is een portaalsite van waaruit gebruikers van het nieuwe tariefplan allerlei achter-de-schermen-content van Red Bulls vele sportevenementen kunnen bekijken, prijzen winnen en gratis games en apps downloaden. Je kan een Red Bull Mobile-simkaart online aanvragen op www.redbullmobile.be.

jongerenmobielmobistarnieuwspre-paidred bull mobilesmartphonetarieftelecom

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!