Vivocha – Zet uw webbezoekers om in leads
[Partner info] Een onbeheerde e-commerce site is als een winkel zonder bediening.
Samenvatting: Vivocha biedt een Online Customer Interaction platform dat bedrijven in staat stelt om te communiceren met prospects en klanten, direct op de website, met behulp van een combinatie van VoIP, video, chat, terugbelaanvragen en collaboratie-tools zoals co-??browsen, scherm-sharing en document-sharing.
[download_file]
Nu het internet is uitgegroeid tot een volwassen verkoopkanaal zijn bedrijven in deze hoog competitieve markt verplicht om aandacht te besteden aan wat genoemd wordt: Live Engagement Technology.
Iedereen weet dat ontbrekende informatie over levertermijnen, prijzen, garantiebepalingen en haperende systemen nefast zijn voor het afronden van een online aankoop. De “contacteer-ons” pagina is in 90% van de gevallen het startpunt van een service- of commerciële vraag. Veel bedrijven worstelen om het toenemende aantal vragen efficiënt op te vangen in het besef dat iedere slechte ervaring afgestraft wordt.
Het pro-actief live engagement platform van Vivocha biedt de mogelijkheid om klanten op het juiste moment met de juiste medewerkers te verbinden. Hierdoor ontstaan de volgende voordelen:
- stijgende online sales resultaten
- stijgende klanttevredenheid en dito loyaliteit
- stijgende first contact resolutie en daaraan gerelateerde volumedaling
De Vivocha rule engine 3.0 integreert met alle toonaangevende CRM oplossingen zoals Salesforce, Dynamics CRM, Zendesk en alle E-Commerce platformen zoals Magento, Hybris, WordPress, Drupal.
De uitgebreide opmaak mogelijkheden maken het mogelijk om Vivocha zonder stijltoegevingen in te passen in de bestaande site en zo de klantbeleving uniek te maken. Tevens is Vivocha up-and-running op zéér korte tijd.
Leer meer over de voordelen van Live Engagement Technology en download het document.
Vivocha wordt in de Benelux en in Duitsland verdeeld door:
TasmanCook bvba
Dikberd 18
B-2200 Herentals
+32 14 86 66 81
[Partner info] Een onbeheerde e-commerce site is als een winkel zonder bediening.
Samenvatting: Vivocha biedt een Online Customer Interaction platform dat bedrijven in staat stelt om te communiceren met prospects en klanten, direct op de website, met behulp van een combinatie van VoIP, video, chat, terugbelaanvragen en collaboratie-tools zoals co-??browsen, scherm-sharing en document-sharing.
[download_file]
Nu het internet is uitgegroeid tot een volwassen verkoopkanaal zijn bedrijven in deze hoog competitieve markt verplicht om aandacht te besteden aan wat genoemd wordt: Live Engagement Technology.
Iedereen weet dat ontbrekende informatie over levertermijnen, prijzen, garantiebepalingen en haperende systemen nefast zijn voor het afronden van een online aankoop. De “contacteer-ons” pagina is in 90% van de gevallen het startpunt van een service- of commerciële vraag. Veel bedrijven worstelen om het toenemende aantal vragen efficiënt op te vangen in het besef dat iedere slechte ervaring afgestraft wordt.
Het pro-actief live engagement platform van Vivocha biedt de mogelijkheid om klanten op het juiste moment met de juiste medewerkers te verbinden. Hierdoor ontstaan de volgende voordelen:
- stijgende online sales resultaten
- stijgende klanttevredenheid en dito loyaliteit
- stijgende first contact resolutie en daaraan gerelateerde volumedaling
De Vivocha rule engine 3.0 integreert met alle toonaangevende CRM oplossingen zoals Salesforce, Dynamics CRM, Zendesk en alle E-Commerce platformen zoals Magento, Hybris, WordPress, Drupal.
De uitgebreide opmaak mogelijkheden maken het mogelijk om Vivocha zonder stijltoegevingen in te passen in de bestaande site en zo de klantbeleving uniek te maken. Tevens is Vivocha up-and-running op zéér korte tijd.
Leer meer over de voordelen van Live Engagement Technology en download het document.
Vivocha wordt in de Benelux en in Duitsland verdeeld door:
TasmanCook bvba
Dikberd 18
B-2200 Herentals
+32 14 86 66 81