RealDolmen koopt CRM-specialist Travi@ta
Travi@ta uit Diegem is gekocht door RealDolmen. Het bedrijf met 35 mensen specialiseert zich in CRM-oplossingen.
Samen met RealDolmens huidige activiteit in CRM-achtige bezigheden, leidt de overname tot een nieuwe Customer Engagement Management-entiteit binnen RealDolmen. In totaal zullen er 70 mensen in deze afdeling werken en de mede-oprichter van Travi@ta, Wim Geukens, komt aan het hoofd te staan. Travi@ta is gespecialiseerd in Microsoft Dynamics CRM en is goed voor een jaarlijkse omzet van 4 miljoen euro.
De aandacht van RealDolmen voor bedrijfstoepassingen als CRM is niet verwonderlijk. CRM is de bedrijfstoepassing die Belgische bedrijven het meest gebruiken en die door de opmars van cloud computing en mobiele toestellen zelfs aan een behoorlijke revival bezig is.
Uit cijfers van Smart Business blijkt ook dat Microsoft met een aandeel van 36 procent marktleider is in de Belgische CRM-markt, gevolgd door SAP, Oracle en Salesforce.com, al komt deze laatste flink opzetten.
Travi@ta uit Diegem is gekocht door RealDolmen. Het bedrijf met 35 mensen specialiseert zich in CRM-oplossingen.
Samen met RealDolmens huidige activiteit in CRM-achtige bezigheden, leidt de overname tot een nieuwe Customer Engagement Management-entiteit binnen RealDolmen. In totaal zullen er 70 mensen in deze afdeling werken en de mede-oprichter van Travi@ta, Wim Geukens, komt aan het hoofd te staan. Travi@ta is gespecialiseerd in Microsoft Dynamics CRM en is goed voor een jaarlijkse omzet van 4 miljoen euro.
De aandacht van RealDolmen voor bedrijfstoepassingen als CRM is niet verwonderlijk. CRM is de bedrijfstoepassing die Belgische bedrijven het meest gebruiken en die door de opmars van cloud computing en mobiele toestellen zelfs aan een behoorlijke revival bezig is.
Uit cijfers van Smart Business blijkt ook dat Microsoft met een aandeel van 36 procent marktleider is in de Belgische CRM-markt, gevolgd door SAP, Oracle en Salesforce.com, al komt deze laatste flink opzetten.