Test

Dit is een popup

Mobiele seks verkoopt niet

Tegen 2016 geven we met zijn allen de helft meer uit aan mobiele informatie en entertainment, zo'n 65 miljard. Behalve voor porno, daar gaan we niet dieper voor in de zak tasten.

Tegen 2016 geven we met zijn allen de helft meer uit aan mobiele informatie en entertainment, zo’n 65 miljard. Behalve voor porno, daar gaan we niet dieper voor in de zak tasten.

Uit een onderzoek van Juniper blijkt dat we steeds meer willen betalen voor mobiele content. En dat is niet zo’n verrassing, want zelfs in deze tijden van gratis apps, willen mensen toch betalen voor puur digitale content.

Maar in het onderzoek van Juniper ontbreekt erotische inhoud. Nochtans heeft het marktonderzoeksbureau de afgelopen jaren al wel de populariteit voor draagbare erotiek blootgelegd.

[related_article id=”161563″]

In zijn rapport zegt Juniper dat de groei van 40 miljard naar 65 miljard in 2016 zal komen van “games, video en e-boeken. En daarbij is het medium bepalend voor de content die erop verkocht wordt: hoe groter het scherm, hoe meer het dient voor spellen en pret.

Maar over wat voor e-boeken en video’s heeft Juniper het nu? Daar moeten we eens voor naar hun andere studies kijken. Een jaar geleden voorspelde het bedrijf dat de abonnementen op mobiele erotische diensten zo’n 1 miljard euro zouden vertegenwoordigen in 2015. Vergelijk dat met de 65 miljard voor alle content en dan zie je dat porno maar een klein deeltje van de koek is. Blijkt dat mannen toch liever betalen voor sport en aandelenprijzen.

Tegen 2016 geven we met zijn allen de helft meer uit aan mobiele informatie en entertainment, zo’n 65 miljard. Behalve voor porno, daar gaan we niet dieper voor in de zak tasten.

Uit een onderzoek van Juniper blijkt dat we steeds meer willen betalen voor mobiele content. En dat is niet zo’n verrassing, want zelfs in deze tijden van gratis apps, willen mensen toch betalen voor puur digitale content.

Maar in het onderzoek van Juniper ontbreekt erotische inhoud. Nochtans heeft het marktonderzoeksbureau de afgelopen jaren al wel de populariteit voor draagbare erotiek blootgelegd.

[related_article id=”161563″]

In zijn rapport zegt Juniper dat de groei van 40 miljard naar 65 miljard in 2016 zal komen van “games, video en e-boeken. En daarbij is het medium bepalend voor de content die erop verkocht wordt: hoe groter het scherm, hoe meer het dient voor spellen en pret.

Maar over wat voor e-boeken en video’s heeft Juniper het nu? Daar moeten we eens voor naar hun andere studies kijken. Een jaar geleden voorspelde het bedrijf dat de abonnementen op mobiele erotische diensten zo’n 1 miljard euro zouden vertegenwoordigen in 2015. Vergelijk dat met de 65 miljard voor alle content en dan zie je dat porno maar een klein deeltje van de koek is. Blijkt dat mannen toch liever betalen voor sport en aandelenprijzen.

erotiekgsmmobielnieuwspornosmartphonevooruitblik

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!