Test

Dit is een popup

Microsoft stelt nieuw logo voor

Met een golf van nieuwe producten op komst, achtte Microsoft de tijd rijp om hun logo een nieuw, fris design aan te meten. In een officiële blogpost laat Jeff Hansen, General Manager Brand Strategy bij Microsoft, weten dat na 25 jaar een nieuw tijdperk is aangebroken voor het bedrijf uit Redmond. Met het nieuwe logo willen ze die verandering duidelijk maken.

Het nieuwe logo maakt gebruik van de bekende gekleurde vierkantjes van Windows, maar giet ze in een strakker jasje. Deze vierkantjes moeten Microsofts diverse portfolio aan producten symboliseren.

Hieronder bieden we een overzicht van de evolutie van het logo sinds het ontstaan van Microsoft in 1975.

[related_article id=”161452″]

Met een golf van nieuwe producten op komst, achtte Microsoft de tijd rijp om hun logo een nieuw, fris design aan te meten. In een officiële blogpost laat Jeff Hansen, General Manager Brand Strategy bij Microsoft, weten dat na 25 jaar een nieuw tijdperk is aangebroken voor het bedrijf uit Redmond. Met het nieuwe logo willen ze die verandering duidelijk maken.

Het nieuwe logo maakt gebruik van de bekende gekleurde vierkantjes van Windows, maar giet ze in een strakker jasje. Deze vierkantjes moeten Microsofts diverse portfolio aan producten symboliseren.

Hieronder bieden we een overzicht van de evolutie van het logo sinds het ontstaan van Microsoft in 1975.

[related_article id=”161452″]

marketingmicrosoftnieuws

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!