Gamesite IGN nu ook in Nederland en België
HUB Uitgevers en IGN Entertainment lanceren vandaag IGN Benelux. De site vult Power Unlimited en [N]Gamer aan, de andere gamesmedia van HUB Uitgevers. Met de drie merken heeft de uitgeverij het grootste gamesportfolio van de Benelux.
IGN.com is ’s werelds grootste online games- en entertainmentmedium en de website trekt maandelijks meer dan 23 miljoen unieke bezoekers. Vanuit de Benelux bezoeken elke maand 650.000 unieke bezoekers de website. Om deze bezoekers beter te kunnen bedienen en groei te kunnen garanderen, is IGN de samenwerking aangegaan met HUB Uitgevers, dat een gelokaliseerde versie van de website zal creëren. Eerder werden al gelijke overeenkomsten gesloten in Duitsland, Oostenrijk en Zweden. Deze initiatieven zorgden voor een significante groei in het lokale verkeer.
Adam Doree, International Business Development Director, IGN Entertainment: “IGN heeft traditiegetrouw een groot aantal lezers in de Benelux en we zijn verheugd deze enthousiaste en gepassioneerde groep gamers te kunnen bedienen met een lokale versie van IGN. We zullen IGN internationaal uit blijven bouwen en onze samenwerking met HUB Uitgevers zorgt ervoor dat wij meer gamers kunnen bereiken met content die is toegespitst op hun regio, in hun eigen taal.”
Ook HUB Uitgevers is verheugd. “IGN is natuurlijk al een bekend begrip voor veel Benelux-gamers. We zijn dan ook enorm blij dat we de grootste entertainmentwebsite nog toegankelijker kunnen maken voor het Nederlandstalig publiek. Dit doen we door topkwaliteit games- en filmcontent te leveren in geschreven vorm en ook door middel van video-items. HUB Uitgevers geeft al het grootste games-magazine van de Benelux uit dat zich richt op de enthousiaste, jongere gamer. IGN Benelux vult ons portfolio daarom ook perfect aan”, aldus IGN Benelux hoofdredacteur Maarten Blonk.
Vanaf vandaag zijn beide lokale sites van IGN Benelux online op http://nl.ign.com en http://be.ign.com.
HUB Uitgevers en IGN Entertainment lanceren vandaag IGN Benelux. De site vult Power Unlimited en [N]Gamer aan, de andere gamesmedia van HUB Uitgevers. Met de drie merken heeft de uitgeverij het grootste gamesportfolio van de Benelux.
IGN.com is ’s werelds grootste online games- en entertainmentmedium en de website trekt maandelijks meer dan 23 miljoen unieke bezoekers. Vanuit de Benelux bezoeken elke maand 650.000 unieke bezoekers de website. Om deze bezoekers beter te kunnen bedienen en groei te kunnen garanderen, is IGN de samenwerking aangegaan met HUB Uitgevers, dat een gelokaliseerde versie van de website zal creëren. Eerder werden al gelijke overeenkomsten gesloten in Duitsland, Oostenrijk en Zweden. Deze initiatieven zorgden voor een significante groei in het lokale verkeer.
Adam Doree, International Business Development Director, IGN Entertainment: “IGN heeft traditiegetrouw een groot aantal lezers in de Benelux en we zijn verheugd deze enthousiaste en gepassioneerde groep gamers te kunnen bedienen met een lokale versie van IGN. We zullen IGN internationaal uit blijven bouwen en onze samenwerking met HUB Uitgevers zorgt ervoor dat wij meer gamers kunnen bereiken met content die is toegespitst op hun regio, in hun eigen taal.”
Ook HUB Uitgevers is verheugd. “IGN is natuurlijk al een bekend begrip voor veel Benelux-gamers. We zijn dan ook enorm blij dat we de grootste entertainmentwebsite nog toegankelijker kunnen maken voor het Nederlandstalig publiek. Dit doen we door topkwaliteit games- en filmcontent te leveren in geschreven vorm en ook door middel van video-items. HUB Uitgevers geeft al het grootste games-magazine van de Benelux uit dat zich richt op de enthousiaste, jongere gamer. IGN Benelux vult ons portfolio daarom ook perfect aan”, aldus IGN Benelux hoofdredacteur Maarten Blonk.
Vanaf vandaag zijn beide lokale sites van IGN Benelux online op http://nl.ign.com en http://be.ign.com.