Review: Reality Fighters
[related_article id=”160734″] Knokken op de PS Vita
De PS Vita heeft uitgebreide mogelijkheden op het vlak van Augmented Reality. Waar je vroeger met een kaartje moest werken, is dat nu niet meer nodig. Gewoon je PS Vita richten naar waar je wilt vechten en je bent vertrokken. Bij elke PS Vita zit software die gebruikmaakt van Augmented Reality om je bekend te maken met de functie, en tegelijk de gyroscopische sensors leert gebruiken. De titel van de game zegt in principe al genoeg. Je maakt een eigen vechter aan, trekt een foto met de PS Vita van je gezicht en hij lijkt helemaal op jou. Het resultaat is leuk genoeg; zeker als je tegen vrienden speelt, kun je elkaar een stevig pak virtuele rammel geven.
Alle gevechten gebeuren in je directe omgeving. Het resultaat is geslaagd, zolang je de PS Vita stabiel kunt houden. Van zodra je wat hevig begint te spelen, wordt het moeilijker. Dat neemt niet weg dat je heel wat plezier kunt beleven, maar helaas maar voor korte duur. Bovendien zit het vechten goed in elkaar, met een duidelijke knipoog naar Capcoms 2D-vechtgames. Prima basis, maar het totale pakket van spelmodi is veel te mager om de volledige winkelprijs van de game waard te zijn.
[related_article id=”160734″] Knokken op de PS Vita
De PS Vita heeft uitgebreide mogelijkheden op het vlak van Augmented Reality. Waar je vroeger met een kaartje moest werken, is dat nu niet meer nodig. Gewoon je PS Vita richten naar waar je wilt vechten en je bent vertrokken. Bij elke PS Vita zit software die gebruikmaakt van Augmented Reality om je bekend te maken met de functie, en tegelijk de gyroscopische sensors leert gebruiken. De titel van de game zegt in principe al genoeg. Je maakt een eigen vechter aan, trekt een foto met de PS Vita van je gezicht en hij lijkt helemaal op jou. Het resultaat is leuk genoeg; zeker als je tegen vrienden speelt, kun je elkaar een stevig pak virtuele rammel geven.
Alle gevechten gebeuren in je directe omgeving. Het resultaat is geslaagd, zolang je de PS Vita stabiel kunt houden. Van zodra je wat hevig begint te spelen, wordt het moeilijker. Dat neemt niet weg dat je heel wat plezier kunt beleven, maar helaas maar voor korte duur. Bovendien zit het vechten goed in elkaar, met een duidelijke knipoog naar Capcoms 2D-vechtgames. Prima basis, maar het totale pakket van spelmodi is veel te mager om de volledige winkelprijs van de game waard te zijn.