Belgacom excuseert zich voor Proximus-panne
Didier Bellens, topman van Belgacom, excuseert zich per sms bij de klanten die gisteren last ondervonden van de panne bij Proximus.
“Proximus biedt zijn oprechte excuses aan voor de storing op het netwerk deze donderdag van 14u tot 14u45. Dank voor uw begrip. Didier Bellens, CEO Belgacom.” Zo staat te lezen in het bericht.
Het netwerk van Proximus ging op donderdagnamiddag een klein uur onderuit. Volgens de operator was het niet mogelijk om te telefoneren. Mobiel internet en sms-verkeer hadden naar verluidt geen probleem. Ook toen de technische problemen waren opgelost, was het netwerk korte tijd overbelast door de plotse drukte.
Op het moment van de panne was er een brandoefening aan de gang in de Belgacom Towers. Al bleek dat geen verband te houden met de problemen omdat het onderhoud van het netwerk op een andere plaats gebeurt.
Didier Bellens, topman van Belgacom, excuseert zich per sms bij de klanten die gisteren last ondervonden van de panne bij Proximus.
“Proximus biedt zijn oprechte excuses aan voor de storing op het netwerk deze donderdag van 14u tot 14u45. Dank voor uw begrip. Didier Bellens, CEO Belgacom.” Zo staat te lezen in het bericht.
Het netwerk van Proximus ging op donderdagnamiddag een klein uur onderuit. Volgens de operator was het niet mogelijk om te telefoneren. Mobiel internet en sms-verkeer hadden naar verluidt geen probleem. Ook toen de technische problemen waren opgelost, was het netwerk korte tijd overbelast door de plotse drukte.
Op het moment van de panne was er een brandoefening aan de gang in de Belgacom Towers. Al bleek dat geen verband te houden met de problemen omdat het onderhoud van het netwerk op een andere plaats gebeurt.