Test

Dit is een popup

Goedkoopste Kindle toont reclame

Amazon brengt een goedkopere versie van de Kindle 3 op de markt. Die zal advertenties vertonen in het hoofdmenu en via de screensaver.

De goedkoopste versie van Amazons populaire digitale boekenlezer, met ondersteuning voor wifi maar niet voor 3G, kost 139 dollar. Vanaf 3 mei kan je hem ook krijgen voor 114 dollar, een korting dus van 25 dollar. Deze versie is hetzelfde, maar bevat wel advertenties.

Geen reclame in boeken
Naast de reclameboodschap die je ziet als de Kindle uitgeschakeld is – het scherm verbruikt geen energie in de slaapstand en kan een beeld bewaren – is er ook ruimte voor advertenties voorzien onder aan het hoofdmenu. Boeken blijven gelukkig gevrijwaard van reclame.

[related_article id=”161563″]

In eerste instantie zal je advertenties zien voor producten van Amazon, bijvoorbeeld een bon om een muziekalbum te downloaden voor maar één dollar, zes audioboeken voor zes dollar, of tien dollar extra tegoed bij aankoop van een cadeaubon bij Amazon van hetzelfde bedrag.

Gepersonaliseerd
Gebruikers zullen op termijn ook het onderwerp van de advertenties die ze voorgeschoteld krijgen kunnen kiezen, en ze kunnen stemmen op hun favoriete boodschap.

Amazon biedt geen optie om tegen betaling van de meerprijs een gesponsorde Kindle advertentievrij te maken.

Amazon brengt een goedkopere versie van de Kindle 3 op de markt. Die zal advertenties vertonen in het hoofdmenu en via de screensaver.

De goedkoopste versie van Amazons populaire digitale boekenlezer, met ondersteuning voor wifi maar niet voor 3G, kost 139 dollar. Vanaf 3 mei kan je hem ook krijgen voor 114 dollar, een korting dus van 25 dollar. Deze versie is hetzelfde, maar bevat wel advertenties.

Geen reclame in boeken
Naast de reclameboodschap die je ziet als de Kindle uitgeschakeld is – het scherm verbruikt geen energie in de slaapstand en kan een beeld bewaren – is er ook ruimte voor advertenties voorzien onder aan het hoofdmenu. Boeken blijven gelukkig gevrijwaard van reclame.

[related_article id=”161563″]

In eerste instantie zal je advertenties zien voor producten van Amazon, bijvoorbeeld een bon om een muziekalbum te downloaden voor maar één dollar, zes audioboeken voor zes dollar, of tien dollar extra tegoed bij aankoop van een cadeaubon bij Amazon van hetzelfde bedrag.

Gepersonaliseerd
Gebruikers zullen op termijn ook het onderwerp van de advertenties die ze voorgeschoteld krijgen kunnen kiezen, en ze kunnen stemmen op hun favoriete boodschap.

Amazon biedt geen optie om tegen betaling van de meerprijs een gesponsorde Kindle advertentievrij te maken.

amazone-boeke-lezere-readerhardwarekindlekindle 3marketingmobielnieuws

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!