Test

Dit is een popup

Wat denk jij over digitaal lezen?

Wil jij je krant of tijdschrift op een tablet, een computer of op een smartphone lezen? Dat probeert onderzoekscentrum Memori te achterhalen, samen met enkele Vlaamse uitgevers.

Memori, een onderzoeksgroep verbonden aan de Lessius-hogeschool in Mechelen, peilt in een enquête naar de interesse van de Vlaming om tijdschriften en kranten digitaal te lezen.

De enquête gebeurt in samenwerking met enkele mediabedrijven, waaronder ook Minoc Business Press, uitgever van ZDNet en andere titels, zoals Clickx, PC Magazine, Shoot en FWD Magazine.

“Als uitgever van tijdschriften en websites over computers, internet, digitale fotografie en de digitale huiskamer volgen wij de ontwikkelingen op vlak van tablets, e-boeken en digitaal lezen op de voet”, zegt Jo Verluyten, editorial manager bij Minoc. “Om toekomstige digitale uitgaven beter af te stemmen op de wensen van onze lezers organiseren we samen met Memori deze enquête over e-reading.”

Je vindt de vragenlijst op www.memori.be/minoc. Het invullen duurt hooguit vijf minuten, en onder de deelnemers worden tien keer twee filmtickets verloot.

Wil jij je krant of tijdschrift op een tablet, een computer of op een smartphone lezen? Dat probeert onderzoekscentrum Memori te achterhalen, samen met enkele Vlaamse uitgevers.

Memori, een onderzoeksgroep verbonden aan de Lessius-hogeschool in Mechelen, peilt in een enquête naar de interesse van de Vlaming om tijdschriften en kranten digitaal te lezen.

De enquête gebeurt in samenwerking met enkele mediabedrijven, waaronder ook Minoc Business Press, uitgever van ZDNet en andere titels, zoals Clickx, PC Magazine, Shoot en FWD Magazine.

“Als uitgever van tijdschriften en websites over computers, internet, digitale fotografie en de digitale huiskamer volgen wij de ontwikkelingen op vlak van tablets, e-boeken en digitaal lezen op de voet”, zegt Jo Verluyten, editorial manager bij Minoc. “Om toekomstige digitale uitgaven beter af te stemmen op de wensen van onze lezers organiseren we samen met Memori deze enquête over e-reading.”

Je vindt de vragenlijst op www.memori.be/minoc. Het invullen duurt hooguit vijf minuten, en onder de deelnemers worden tien keer twee filmtickets verloot.

e-readingmaatschappijmemorinieuwsonderzoekstrategie

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!