Test

Dit is een popup

Je naam op een Porsche?

Als Facebook een land was, zou het op nummer drie staan van de dichtstbevolkte landen ter wereld, alleen overtroffen door China en India.

Van zijn vijfhonderd miljoen gebruikers zijn er een miljoen fan van het automerk Porsche. En om die fans te bedanken, is Porsche iets heel speciaals van plan.

De autofabrikant gaat namelijk een speciaal model ontwerpen dat te zien zal zijn in het Porschemuseum van Stuttgart. En elke Facebookgebruiker kan zijn naam erop laten zetten. Fans hebben nog tot 31 december om zich in te schrijven. Het is wel wachten tot februari volgend jaar om de auto te kunnen aanschouwen.

Klantenrelaties
“We zien elke dag gepassioneerde klanten en liefhebbers, maar het is toch nog wat anders om de mijlpaal van een miljoen te passeren op Facebook”, zegt Josh Cherfoli, online relatie- en marketingmanager voor Porsche Noord-Amerika. “Het is de ideale manier om contact met ze op te nemen en ze te bedanken voor het delen van onze passie.”

Porsche heeft nog meer middelen om zijn liefhebbers dichter bij elkaar te brengen: de Porsche Family Tree. Bezoekers kunnen er hun verhaal kwijt op een interactieve stamboom en kunnen er een foto van hun auto plaatsen. Momenteel hangen er meer dan 3.500 unieke verhalen in de boom.

Als Facebook een land was, zou het op nummer drie staan van de dichtstbevolkte landen ter wereld, alleen overtroffen door China en India.

Van zijn vijfhonderd miljoen gebruikers zijn er een miljoen fan van het automerk Porsche. En om die fans te bedanken, is Porsche iets heel speciaals van plan.

De autofabrikant gaat namelijk een speciaal model ontwerpen dat te zien zal zijn in het Porschemuseum van Stuttgart. En elke Facebookgebruiker kan zijn naam erop laten zetten. Fans hebben nog tot 31 december om zich in te schrijven. Het is wel wachten tot februari volgend jaar om de auto te kunnen aanschouwen.

Klantenrelaties
“We zien elke dag gepassioneerde klanten en liefhebbers, maar het is toch nog wat anders om de mijlpaal van een miljoen te passeren op Facebook”, zegt Josh Cherfoli, online relatie- en marketingmanager voor Porsche Noord-Amerika. “Het is de ideale manier om contact met ze op te nemen en ze te bedanken voor het delen van onze passie.”

Porsche heeft nog meer middelen om zijn liefhebbers dichter bij elkaar te brengen: de Porsche Family Tree. Bezoekers kunnen er hun verhaal kwijt op een interactieve stamboom en kunnen er een foto van hun auto plaatsen. Momenteel hangen er meer dan 3.500 unieke verhalen in de boom.

fannieuwsporsche

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!