KPN-klanten boos over melding ‘geen voicemail’
Na veel negatieve reacties maakt KPN de melding over het ontbreken van een voicemail optioneel.
Klanten zijn niet bepaald tevreden over de nieuwe voicemaildienst van KPN. Wanneer ze naar iemand bellen die geen voicemail heeft, krijgen ze na dertig seconden een melding hierover. De klant moet voor deze melding betalen, en daar is ophef over ontstaan. "Geldklopperij", luidt het.
Nu heeft KPN de melding optioneel gemaakt. Een gebruiker die geen voicemail ingesteld heeft, kan voortaan zelf bepalen of de melding afgespeeld wordt wanneer iemand hem probeert te bellen. Dit kan worden aangepast via de klantenservice.
Na veel negatieve reacties maakt KPN de melding over het ontbreken van een voicemail optioneel.
Klanten zijn niet bepaald tevreden over de nieuwe voicemaildienst van KPN. Wanneer ze naar iemand bellen die geen voicemail heeft, krijgen ze na dertig seconden een melding hierover. De klant moet voor deze melding betalen, en daar is ophef over ontstaan. "Geldklopperij", luidt het.
Nu heeft KPN de melding optioneel gemaakt. Een gebruiker die geen voicemail ingesteld heeft, kan voortaan zelf bepalen of de melding afgespeeld wordt wanneer iemand hem probeert te bellen. Dit kan worden aangepast via de klantenservice.