Telenet herschikt management
Saskia Schatteman stapt op bij Telenet als vicepresident voor marketing. De operator kondigt meteen ook een hele managementherschikking aan.
Schatteman was nog maar anderhalf jaar in dienst bij Telenet. Tot maart 2009 was ze marketingdirecteur van De Lijn. Bij Telenet werd ze executive vicepresident marketing, verantwoordelijk voor het residentiële marketingbeleid.
Schatteman werd in 2008 verkozen tot marketeer van het jaar door de leden van de Stichting Marketing en de lezers van het weekblad Trends. Ze was de allereerste vrouw die deze bekroning in de wacht sleepte. Bij Telenet werd ze ook de eerste vrouw die deel uitmaakt van het topmanagement.
[related_article id=”158455″]
Volgens Telenet wil Schatteman nu "een andere wending geven" aan haar carrière.
Telenet kondigt ook enkele herschikkingen van het management en een uitbreiding van de directie aan:
Herbert Vanhove wordt benoemd tot senior vicepresident productmanagement, verantwoordelijk voor productontwikkeling en innovatie.
Inge Smidts wordt senior vicepresident residential marketing, verantwoordelijk voor de residentiële marketing in navolging van Schatteman.
Ronny Verhelst, de huidige CEO van de mobiele divisie en verantwoordelijk voor Public Affairs, neemt ook Media & Content Management onder zijn hoede. Hij moet contacten gaan leggen met huidige en nieuwe mediapartners.
Martine Tempels van Telenet Solutions (bedrijvenmarkt) wordt opgenomen in het directiecomité.
Jan Vorstermans (nu verantwoordelijk voor de divisie Technology & Solutions) wordt aangesteld tot chief operations officer (COO).
Patrick Vincent (nu verantwoordelijk voor residentiële verkoop en klantenondersteuning) wordt aangesteld tot chief
commercial officer.
Saskia Schatteman stapt op bij Telenet als vicepresident voor marketing. De operator kondigt meteen ook een hele managementherschikking aan.
Schatteman was nog maar anderhalf jaar in dienst bij Telenet. Tot maart 2009 was ze marketingdirecteur van De Lijn. Bij Telenet werd ze executive vicepresident marketing, verantwoordelijk voor het residentiële marketingbeleid.
Schatteman werd in 2008 verkozen tot marketeer van het jaar door de leden van de Stichting Marketing en de lezers van het weekblad Trends. Ze was de allereerste vrouw die deze bekroning in de wacht sleepte. Bij Telenet werd ze ook de eerste vrouw die deel uitmaakt van het topmanagement.
[related_article id=”158455″]
Volgens Telenet wil Schatteman nu "een andere wending geven" aan haar carrière.
Telenet kondigt ook enkele herschikkingen van het management en een uitbreiding van de directie aan:
Herbert Vanhove wordt benoemd tot senior vicepresident productmanagement, verantwoordelijk voor productontwikkeling en innovatie.
Inge Smidts wordt senior vicepresident residential marketing, verantwoordelijk voor de residentiële marketing in navolging van Schatteman.
Ronny Verhelst, de huidige CEO van de mobiele divisie en verantwoordelijk voor Public Affairs, neemt ook Media & Content Management onder zijn hoede. Hij moet contacten gaan leggen met huidige en nieuwe mediapartners.
Martine Tempels van Telenet Solutions (bedrijvenmarkt) wordt opgenomen in het directiecomité.
Jan Vorstermans (nu verantwoordelijk voor de divisie Technology & Solutions) wordt aangesteld tot chief operations officer (COO).
Patrick Vincent (nu verantwoordelijk voor residentiële verkoop en klantenondersteuning) wordt aangesteld tot chief
commercial officer.