9 jaar OnePlus wordt gevierd met eigen co-creatieplatform ‘OnePlus Featuring’
Dat OnePlus veel belang hecht aan de community achter het smartphonemerk, dat weten we al sinds de lancering van de OnePlus One. Samen met deze community hoopt OnePlus nu ook andere producten te lanceren via een nieuw co-creatieplatform, OnePlus Featuring.
Die producten kunnen eender wat zijn, want via een stemronde bepalen de leden van de community zelf wat ze willen zien. Uiteindelijk kiezen ze ook wat ze willen kopen, want de producten worden wereldwijd beschikbaar gemaakt.
Het eerste product dat uit OnePlus Featuring komt, wordt een mechanisch toetsenbord. Dat toetsenbord zal volledig aanpasbaar zijn aan de persoonlijke voorkeuren van de gebruiker. OnePlus werkt daarvoor samen met Keychron, een bekende naam in het wereldje. Meer details zijn nog niet bekend, maar de lancering staat gepland voor 2023.
OnePlus laat ook nog weten de wereldwijde groei verder te zetten, althans in Azië-Pacific waar het om 43,8 procent gaat in de eerste drie kwartalen van 2023. In India ziet het bedrijf ook een groei van 104,6 procent.
Dat OnePlus veel belang hecht aan de community achter het smartphonemerk, dat weten we al sinds de lancering van de OnePlus One. Samen met deze community hoopt OnePlus nu ook andere producten te lanceren via een nieuw co-creatieplatform, OnePlus Featuring.
Die producten kunnen eender wat zijn, want via een stemronde bepalen de leden van de community zelf wat ze willen zien. Uiteindelijk kiezen ze ook wat ze willen kopen, want de producten worden wereldwijd beschikbaar gemaakt.
Het eerste product dat uit OnePlus Featuring komt, wordt een mechanisch toetsenbord. Dat toetsenbord zal volledig aanpasbaar zijn aan de persoonlijke voorkeuren van de gebruiker. OnePlus werkt daarvoor samen met Keychron, een bekende naam in het wereldje. Meer details zijn nog niet bekend, maar de lancering staat gepland voor 2023.
OnePlus laat ook nog weten de wereldwijde groei verder te zetten, althans in Azië-Pacific waar het om 43,8 procent gaat in de eerste drie kwartalen van 2023. In India ziet het bedrijf ook een groei van 104,6 procent.