Test

Dit is een popup

EPOS stelt toekomst van audio voor tijdens digitaal evenement

EPOS gaming audio
Gisteren heeft EPOS de toekomst van audio voorgesteld aan het grote publiek. Het bedrijf deed dit via een educatief virtueel evenement met verschillende keynotes en een panel van experten.

Zoals we al aanhaalden in onze review van de EPOS GTW 270, brengt EPOS vanaf dit jaar ook audioproducten voor gamers (en professionals) uit onder de eigen naam in plaats van via co-branding met Sennheiser. Tijdens het digitale “Power of audio” evenement, kregen we te horen waarom geluid zo belangrijk is voor gaming en andere vormen van entertainment. 

Wie daar dus interesse in heeft of graag wat bijleert over de manier waarop we luisteren (onze oren zijn maar een deel van de ervaring), doet er goed aan om de bijna twee uur durende sessie te bekijken op het YouTube-kanaal van EPOS. Ongeveer half de video bestaat uit het panel, waarin experts uit de industrie hun inzichten delen over de manier waarop audio de laatste jaren geëvolueerd is en waarom het nu belangrijker dan ooit is. 

Sneak peek

Tijdens het evenement kregen we ook een overzicht te zien van de geschiedenis van EPOS en hun samenwerking met moederbedrijf Demant (vooral bekend voor hoorapparaten) en Sennheiser. Naast een overzicht van de verschillende producten kregen wij als media ook een exclusieve sneak peek van enkele EPOS-producten die op de planning staan voor 2021, waaronder een stijlvolle microfoon die ongetwijfeld content creators zal aantrekken en een gloednieuwe gaming headset. 

Zoals we al aanhaalden in onze review van de EPOS GTW 270, brengt EPOS vanaf dit jaar ook audioproducten voor gamers (en professionals) uit onder de eigen naam in plaats van via co-branding met Sennheiser. Tijdens het digitale “Power of audio” evenement, kregen we te horen waarom geluid zo belangrijk is voor gaming en andere vormen van entertainment. 

Wie daar dus interesse in heeft of graag wat bijleert over de manier waarop we luisteren (onze oren zijn maar een deel van de ervaring), doet er goed aan om de bijna twee uur durende sessie te bekijken op het YouTube-kanaal van EPOS. Ongeveer half de video bestaat uit het panel, waarin experts uit de industrie hun inzichten delen over de manier waarop audio de laatste jaren geëvolueerd is en waarom het nu belangrijker dan ooit is. 

Sneak peek

Tijdens het evenement kregen we ook een overzicht te zien van de geschiedenis van EPOS en hun samenwerking met moederbedrijf Demant (vooral bekend voor hoorapparaten) en Sennheiser. Naast een overzicht van de verschillende producten kregen wij als media ook een exclusieve sneak peek van enkele EPOS-producten die op de planning staan voor 2021, waaronder een stijlvolle microfoon die ongetwijfeld content creators zal aantrekken en een gloednieuwe gaming headset. 

audioeposgaming

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!