Test

Dit is een popup

Mollie lanceert Sodexo en Monizze in België als extra betaalmiddel

Mollie
De Nederlandse betaalverwerker Mollie heeft in samenwerking met Monizze en Sodexo een extra betaalmiddel toegevoegd in België.

Belgische webwinkels en providers kunnen binnenkort makkelijk een extra betaalmiddel aanbieden voor online aankopen met de elektronische maaltijd- en ecocheques van Sodexo en Monizze. Daarvoor heeft de payment service provider Mollie als eerste in België een partnership afgesloten met de twee populaire uitgevers van maaltijd- en ecocheques in ons land. Door consumenten deze extra betaalmethode aan te bieden bij het online shoppen, hopen de drie partijen ook de Belgische economie een duw in de rug te geven.

“Ecocheques en maaltijdcheques kunnen enkel gebruikt worden om producten in België te kopen. Dit is dus zeker een stevige steun in de rug voor de verdere de ontwikkeling van e-commerce in ons land.” 

Mollie in België

 
E-commerce maakt, mede als gevolg van het coronavirus en de quarantaine, een exponentiële groei door. Mollie wil samen met Sodexo en Monizze in tijden van ‘social distancing’ de Belgische consument een zo breed mogelijk scala aan aankoopmogelijkheden bieden. Voor veel Belgen die gebruik maken van maaltijd- en ecocheques van Monizze en Sodexo, vormt dit een belangrijk deel van het huishoudbudget. Omdat zij nu ook hun online aankopen met deze maaltijd- en ecocheques kunnen betalen, maken we het voor consumenten nog makkelijker de Belgische winkels en horecazaken te steunen die door COVID-19 getroffen zijn.  Let wel: maaltijd- en ecocheques kunnen ook online enkel gebruikt worden voor voeding enerzijds, en voor milieuvriendelijke aankopen anderzijds. 

Veel interesse

 
Mollie voorziet webwinkels van betaalmogelijkheden en maakt deze makkelijk te integreren op e-commerce sites en in apps. “We zorgen ervoor dat consumenten op een gemakkelijke en veilige manier kunnen betalen voor al hun online aankopen, ongeacht of dat nu via Bancontact, hun kredietkaart, Apple Pay of via Paypal verloopt. Aan dit rijtje zullen in de toekomst dus elektronische maaltijd- en ecocheques toegevoegd worden.” zegt Célia Boon, Country Manager België bij Mollie. 

Op dit moment hebben al een groot aantal bedrijven aan Mollie laten weten interesse te hebben om de nieuwe betaalmethode in hun webshop te integreren zodra deze beschikbaar is, waaronder Neuhaus en de online supermarkt Hopr voor de maaltijdcheques en DPG Media, Game Mania, Mediahuis en Zelfbouwmarkt voor de ecocheques.  

Belgische webwinkels en providers kunnen binnenkort makkelijk een extra betaalmiddel aanbieden voor online aankopen met de elektronische maaltijd- en ecocheques van Sodexo en Monizze. Daarvoor heeft de payment service provider Mollie als eerste in België een partnership afgesloten met de twee populaire uitgevers van maaltijd- en ecocheques in ons land. Door consumenten deze extra betaalmethode aan te bieden bij het online shoppen, hopen de drie partijen ook de Belgische economie een duw in de rug te geven.

“Ecocheques en maaltijdcheques kunnen enkel gebruikt worden om producten in België te kopen. Dit is dus zeker een stevige steun in de rug voor de verdere de ontwikkeling van e-commerce in ons land.” 

Mollie in België

 
E-commerce maakt, mede als gevolg van het coronavirus en de quarantaine, een exponentiële groei door. Mollie wil samen met Sodexo en Monizze in tijden van ‘social distancing’ de Belgische consument een zo breed mogelijk scala aan aankoopmogelijkheden bieden. Voor veel Belgen die gebruik maken van maaltijd- en ecocheques van Monizze en Sodexo, vormt dit een belangrijk deel van het huishoudbudget. Omdat zij nu ook hun online aankopen met deze maaltijd- en ecocheques kunnen betalen, maken we het voor consumenten nog makkelijker de Belgische winkels en horecazaken te steunen die door COVID-19 getroffen zijn.  Let wel: maaltijd- en ecocheques kunnen ook online enkel gebruikt worden voor voeding enerzijds, en voor milieuvriendelijke aankopen anderzijds. 

Veel interesse

 
Mollie voorziet webwinkels van betaalmogelijkheden en maakt deze makkelijk te integreren op e-commerce sites en in apps. “We zorgen ervoor dat consumenten op een gemakkelijke en veilige manier kunnen betalen voor al hun online aankopen, ongeacht of dat nu via Bancontact, hun kredietkaart, Apple Pay of via Paypal verloopt. Aan dit rijtje zullen in de toekomst dus elektronische maaltijd- en ecocheques toegevoegd worden.” zegt Célia Boon, Country Manager België bij Mollie. 

Op dit moment hebben al een groot aantal bedrijven aan Mollie laten weten interesse te hebben om de nieuwe betaalmethode in hun webshop te integreren zodra deze beschikbaar is, waaronder Neuhaus en de online supermarkt Hopr voor de maaltijdcheques en DPG Media, Game Mania, Mediahuis en Zelfbouwmarkt voor de ecocheques.  

digital commercezakelijk

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!