Netflix’ The Irishman haalt 17 miljoen kijkers in eerste vijf dagen
The Irishman, de langspeelfilm van Martin Scorsese waarin Joe Pesci, Robert De Niro en Al Pacino na al die jaren nog eens bij elkaar komen, behaalde in de eerste vijf dagen op Netflix meer dan 17 miljoen kijkers.
The Irishman
Naar verwacht zou de film het heel goed doen. The Irishman wordt ook in bepaalde cinemazalen vertoond, maar het grote publiek lijkt toch te hebben gewacht tot de film (van 3,5 uur) op Netflix verscheen.
De cijfers zijn officieel niet uitgegeven door Netflix zelf, maar door Nielsen, specialist in kijk- en luisteronderzoek op vlak van marketing en media. Als het videostreamingplatform van Reed Hastings zelf niet met cijfers komt, dan doen zij het wel.
Ter vergelijking; El Camino, the Breaking Bad movie behaalde 11 miljoen kijkers. The Irishman was dus een stuk populairder desondanks de enorme tijd die je ervoor moet uittrekken. Toch is 17 miljoen nog niet helemaal correct aangezien Nielsen alleen de cijfers voor de Verenigde Staten kan publiceren. Vermoedelijk gaat het dus om stukken meer.
Drie en een half uur
Inderdaad. Wie in één ruk de film wil uitkijken is meteen meer dan drie uur kwijt. Maar dat is niet erg aangezien The Irishman een ijzersterke cast en een leuk verhaal heeft. Toch lijkt niet iedereen de film helemaal uit te kijken, van alle kijkers heeft maar zo’n 18% The Irishman helemaal uitgekeken.
Het is ook niet zo eenvoudig om thuis te blijven en aan één stuk door de gehele film te bekijken. Thuis ben je sneller afgeleid en gemakkelijker geneigd om de film stop te zetten als hij te lang duurt. Dat is het voordeel van een cinema vind ik persoonlijk, je gaat binnen en bent bijna verplicht van hem in één keer uit te kijken. Weliswaar met een pauze.
Voor wie de film nog niet gezien heeft raden we hem echt aan.
The Irishman, de langspeelfilm van Martin Scorsese waarin Joe Pesci, Robert De Niro en Al Pacino na al die jaren nog eens bij elkaar komen, behaalde in de eerste vijf dagen op Netflix meer dan 17 miljoen kijkers.
The Irishman
Naar verwacht zou de film het heel goed doen. The Irishman wordt ook in bepaalde cinemazalen vertoond, maar het grote publiek lijkt toch te hebben gewacht tot de film (van 3,5 uur) op Netflix verscheen.
De cijfers zijn officieel niet uitgegeven door Netflix zelf, maar door Nielsen, specialist in kijk- en luisteronderzoek op vlak van marketing en media. Als het videostreamingplatform van Reed Hastings zelf niet met cijfers komt, dan doen zij het wel.
Ter vergelijking; El Camino, the Breaking Bad movie behaalde 11 miljoen kijkers. The Irishman was dus een stuk populairder desondanks de enorme tijd die je ervoor moet uittrekken. Toch is 17 miljoen nog niet helemaal correct aangezien Nielsen alleen de cijfers voor de Verenigde Staten kan publiceren. Vermoedelijk gaat het dus om stukken meer.
Drie en een half uur
Inderdaad. Wie in één ruk de film wil uitkijken is meteen meer dan drie uur kwijt. Maar dat is niet erg aangezien The Irishman een ijzersterke cast en een leuk verhaal heeft. Toch lijkt niet iedereen de film helemaal uit te kijken, van alle kijkers heeft maar zo’n 18% The Irishman helemaal uitgekeken.
Het is ook niet zo eenvoudig om thuis te blijven en aan één stuk door de gehele film te bekijken. Thuis ben je sneller afgeleid en gemakkelijker geneigd om de film stop te zetten als hij te lang duurt. Dat is het voordeel van een cinema vind ik persoonlijk, je gaat binnen en bent bijna verplicht van hem in één keer uit te kijken. Weliswaar met een pauze.
Voor wie de film nog niet gezien heeft raden we hem echt aan.