Test

Dit is een popup

Huawei opent eerste Europese winkel in Brussel

Huawei verstevigt zijn positie in België met de opening van zijn eerste Europese Experience Center in Brussel.

huawei-winkel

Huawei heeft donderdagavond een nieuw Experience Center geopend in het centrum van Brussel. Het is de eerste winkel van de Chinese telecomreus in Europa.

Het bedrijf koos voor een pand in de Sint-Katelijnestraat in de Dansaert-wijk, en wellicht niet geheel ontoevallig midden in de Chinese buurt van Brussel. In de winkel kunnen consumenten het hele productgamma van Huawei ontdekken.

De opening van de winkel weerspiegelt de flinke groei die Huawei in de afgelopen twee tot drie jaar heeft gerealiseerd. Op die korte tijd groeide het uit tot het derde grootste smartphonemerk op de Belgische markt. Daarnaast is Brussel natuurlijk ook een interessante locatie als hoofdstad van Europa.

“Het is belangrijk dat we in de ervaring van het merk investeren om onze verdere ambities waar te maken,” vertelt Dirk Pauwels, Director Huawei Consumer Business Group in België. “Met de opening van het Experience Center willen we vooral onze relatie met de consument versterken, vandaar dat er ook een service center is ondergebracht.”

De service die in dat service center zal worden aangeboden, is dezelfde als de VIP-service die Huawei ook via andere verkoopspunten biedt. Dat betekent dat je drie jaar garantie krijgt op alle toestellen, samen met de belofte dat herstellingen binnen de drie dagen worden afgehandeld.

huawei-winkel

Huawei heeft donderdagavond een nieuw Experience Center geopend in het centrum van Brussel. Het is de eerste winkel van de Chinese telecomreus in Europa.

Het bedrijf koos voor een pand in de Sint-Katelijnestraat in de Dansaert-wijk, en wellicht niet geheel ontoevallig midden in de Chinese buurt van Brussel. In de winkel kunnen consumenten het hele productgamma van Huawei ontdekken.

De opening van de winkel weerspiegelt de flinke groei die Huawei in de afgelopen twee tot drie jaar heeft gerealiseerd. Op die korte tijd groeide het uit tot het derde grootste smartphonemerk op de Belgische markt. Daarnaast is Brussel natuurlijk ook een interessante locatie als hoofdstad van Europa.

“Het is belangrijk dat we in de ervaring van het merk investeren om onze verdere ambities waar te maken,” vertelt Dirk Pauwels, Director Huawei Consumer Business Group in België. “Met de opening van het Experience Center willen we vooral onze relatie met de consument versterken, vandaar dat er ook een service center is ondergebracht.”

De service die in dat service center zal worden aangeboden, is dezelfde als de VIP-service die Huawei ook via andere verkoopspunten biedt. Dat betekent dat je drie jaar garantie krijgt op alle toestellen, samen met de belofte dat herstellingen binnen de drie dagen worden afgehandeld.

brusselexperience centerhuawei

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!