Office 365 Home Premium groeit hard door
Het aantal abonnees voor Office 365 Home Premium groeit gestaag. De software kent momenteel 3,5 miljoen abonnees. Dit maakt Microsoft bekend als onderdeel van de fiscale cijfers van het tweede kwartaal.
In oktober vorig jaar gaf Microsoft aan dat er meer dan 2 miljoen abonnees waren voor Office 365 Home Premium, terwijl het aantal in mei nog amper 1 miljoen was.
[related_article id=”161452″]
Opbrengsten
De opbrengsten van Office 365 Home Premium zijn in Microsofts nieuwe structuur van rapporteren terug te vinden onder de categorie Devices & Consumers Other. De rest van de Office 365-producten valt in een ander segment, Devices and Services Licensing.
Een vertegenwoordiger van Microsoft geeft toe dat de sterke verkoop van Office 365 Home Premium invloed heeft op andere Office-producten. Zo daalde de omzet van Office Consumer dit kwartaal met 16 procent omdat veel mensen overstappen.
Nieuwe missie
Office 365 Home Premium is een abonneeversie van Microsofts Office-software. Het is een zeer belangrijk onderdeel in die missie van het bedrijf om zichzelf opnieuw uit te vinden als onderneming voor apparaten en diensten, in plaats van puur op software te richten.
Microsoft lanceerde Office 365 Home Premium een jaar geleden op 29 januari. Voor 99,99 euro per jaar mag je de software voor thuisgebruik op maximaal vijf computers installeren.
Gebruikers die liever voor een abonnement kiezen in plaats van eenmalig Office 2013 aanschaffen, kunnen rekenen op regelmatige updates, nieuwe functies en de mogelijkheid om documenten te synchroniseren door in te loggen op Office.com.
Microsoft Office 365 als geheel kost 1,5 miljard dollar per jaar om te draaien. Bijna een jaar geleden was dat nog 1 miljard dollar.
Het aantal abonnees voor Office 365 Home Premium groeit gestaag. De software kent momenteel 3,5 miljoen abonnees. Dit maakt Microsoft bekend als onderdeel van de fiscale cijfers van het tweede kwartaal.
In oktober vorig jaar gaf Microsoft aan dat er meer dan 2 miljoen abonnees waren voor Office 365 Home Premium, terwijl het aantal in mei nog amper 1 miljoen was.
[related_article id=”161452″]
Opbrengsten
De opbrengsten van Office 365 Home Premium zijn in Microsofts nieuwe structuur van rapporteren terug te vinden onder de categorie Devices & Consumers Other. De rest van de Office 365-producten valt in een ander segment, Devices and Services Licensing.
Een vertegenwoordiger van Microsoft geeft toe dat de sterke verkoop van Office 365 Home Premium invloed heeft op andere Office-producten. Zo daalde de omzet van Office Consumer dit kwartaal met 16 procent omdat veel mensen overstappen.
Nieuwe missie
Office 365 Home Premium is een abonneeversie van Microsofts Office-software. Het is een zeer belangrijk onderdeel in die missie van het bedrijf om zichzelf opnieuw uit te vinden als onderneming voor apparaten en diensten, in plaats van puur op software te richten.
Microsoft lanceerde Office 365 Home Premium een jaar geleden op 29 januari. Voor 99,99 euro per jaar mag je de software voor thuisgebruik op maximaal vijf computers installeren.
Gebruikers die liever voor een abonnement kiezen in plaats van eenmalig Office 2013 aanschaffen, kunnen rekenen op regelmatige updates, nieuwe functies en de mogelijkheid om documenten te synchroniseren door in te loggen op Office.com.
Microsoft Office 365 als geheel kost 1,5 miljard dollar per jaar om te draaien. Bijna een jaar geleden was dat nog 1 miljard dollar.