Test

Dit is een popup

Facebook experimenteert met kaartverkoop

Facebook test een nieuwe knop uit waarmee je op evenementpagina’s kaartjes kunt kopen voor concerten en andere uitstapjes.

De site All Facebook kwam de knop op het spoor via een Israëlisch bedrijf dat zich specialiseert in sociale media. De nieuwe functie is bedoeld voor eigenaren van evenementpagina’s die via Facebook kaartverkoop willen promoten.

Wie volgens All Facebook op de knop klikt, wordt meegenomen naar een ticketsite die zich buiten het sociale netwerk bevindt. Eigenlijk is de knop dus weinig meer dan een veredelde weblink met een Facebook-laagje.


Bron: All Facebook

Maar de nieuwe knop geeft wel aan dat Facebook interesse heeft om zichzelf in de markt van de kaartverkoop te begeven. De netwerksite probeert nog altijd met man en macht om zijn populariteit in geld om te zetten en deze lucratieve markt zou mooi in zijn straatje passen.

Facebook test een nieuwe knop uit waarmee je op evenementpagina’s kaartjes kunt kopen voor concerten en andere uitstapjes.

De site All Facebook kwam de knop op het spoor via een Israëlisch bedrijf dat zich specialiseert in sociale media. De nieuwe functie is bedoeld voor eigenaren van evenementpagina’s die via Facebook kaartverkoop willen promoten.

Wie volgens All Facebook op de knop klikt, wordt meegenomen naar een ticketsite die zich buiten het sociale netwerk bevindt. Eigenlijk is de knop dus weinig meer dan een veredelde weblink met een Facebook-laagje.


Bron: All Facebook

Maar de nieuwe knop geeft wel aan dat Facebook interesse heeft om zichzelf in de markt van de kaartverkoop te begeven. De netwerksite probeert nog altijd met man en macht om zijn populariteit in geld om te zetten en deze lucratieve markt zou mooi in zijn straatje passen.

experimentkaartverkoopknopnieuwssociale mediatesttickets

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!