Test

Dit is een popup

Tomorrowland TV schot in de roos

Tomorrowland TV was een groot succes. Meer dan 8 miljoen kijkers stemden wereldwijd af op de festivalzender.

Tomorrowland TV, dat dit jaar zijn debuut maakte met een livestream op Youtube, was een groot succes. Dat maakt het festival bekend.

YouTube was zodanig onder de indruk van het initiatief dat ze Patrick Walker, hoofd van YouTube Music Europe, voor enkele weken naar Boom stuurden om alles in goede banen te leiden.

En met succes, zo blijkt. De aftermovie van Tomorrowland is bijna 46 miljoen keer bekeken en tijdens het festival stemden acht miljoen muziekliefhebbers van over de hele wereld af op het livekanaal op YouTube.

Hele organisatie

“Dit doen we volgend jaar opnieuw”, zegt Tomorrowland nu. En om Tomorrowland TV nog beter te maken dan dit jaar, zal Tomorrowland “al wat rest van het marketingbudget” investeren in de online televisiedienst.

Dit jaar werkten 170 personen mee aan Tomorrowland TV, waaronder de crew van Sensation bij de internationale tak van ID&T.

Tomorrowland TV werd het meest bekeken vanuit België, Spanje, Brazilië, de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Mexico, Colombia, Polen, Argentinië en  Frankrijk.

Alle interviews en DJ-sets zijn te herbekijken op het YouTube-kanaal van Tomorrowland. Als je de aftermovie van 2011 gemist hebt kan je die hieronder bekijken. De aftermovie van 2012 staat nog niet online.

Tomorrowland TV was een groot succes. Meer dan 8 miljoen kijkers stemden wereldwijd af op de festivalzender.

Tomorrowland TV, dat dit jaar zijn debuut maakte met een livestream op Youtube, was een groot succes. Dat maakt het festival bekend.

YouTube was zodanig onder de indruk van het initiatief dat ze Patrick Walker, hoofd van YouTube Music Europe, voor enkele weken naar Boom stuurden om alles in goede banen te leiden.

En met succes, zo blijkt. De aftermovie van Tomorrowland is bijna 46 miljoen keer bekeken en tijdens het festival stemden acht miljoen muziekliefhebbers van over de hele wereld af op het livekanaal op YouTube.

Hele organisatie

“Dit doen we volgend jaar opnieuw”, zegt Tomorrowland nu. En om Tomorrowland TV nog beter te maken dan dit jaar, zal Tomorrowland “al wat rest van het marketingbudget” investeren in de online televisiedienst.

Dit jaar werkten 170 personen mee aan Tomorrowland TV, waaronder de crew van Sensation bij de internationale tak van ID&T.

Tomorrowland TV werd het meest bekeken vanuit België, Spanje, Brazilië, de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Mexico, Colombia, Polen, Argentinië en  Frankrijk.

Alle interviews en DJ-sets zijn te herbekijken op het YouTube-kanaal van Tomorrowland. Als je de aftermovie van 2011 gemist hebt kan je die hieronder bekijken. De aftermovie van 2012 staat nog niet online.

festivalnieuwssuccestomorrowlandtvvideowereldwijdyoutubezender

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!