Het belang van personalisatie in e-commerce

Aan de hand van enkele concrete cases toont Internet Retailer de meerwaarde aan van een klant persoonlijk te benaderen via je je webshop.

Vandaag de dag is van een cruciaal belang om een hechte relatie op te bouwen met je klanten, ongeacht het product dat je verkoopt. Om die loyaliteit te bekomen, is de beste strategie die van personalisatie, omdat elke klant specifieke wensen heeft. Toch weten nog veel bedrijven niet hoe die de strategie aan de hand van moderne technologieën efficiënt uit te bouwen.

Deze whitepaper van Internet Retailer kan je daarbij op weg helpen. Aan de hand van interessante bedrijfscases wordt uitgelegd hoe artificiële intelligentie een meerwaarde kan zijn in de context van personalisatie.

[whitepaper title=”Het belang van personalisatie in e-commerce” thumb_url=”https://www.sc.pages02.net/lp/21028/392839/online%20personalisation.jpg” download_url=”https://www.pages02.net/bluepixlmedia/whitepaper2019/20200110_episerver_personalisation”] [/whitepaper]
digital commerceinternet retailerpersonalisatieWhite Papers

Gerelateerde artikelen