De klant van vandaag wil al lang niet meer de klassieke relatie tussen business en consument. De klant van vandaag verwacht een naadloze digitale ervaring met respect voor hun noden en waarden. Met andere woorden; de klant van vandaag verwacht een op maat gemaakte aanpak.
Organisaties die steeds meer klantgericht willen werken, moeten hiervoor een gedegen digitale transformatie ondergaan. Ze moeten digitale ondernemingen worden die gebruik maken van technologie om een steeds betere klantervaring te verzekeren.
Digitale transformatie is echter geen sinecure. Om erin te slagen, moet je de digitale transformatiestrategie van je organisatie bouwen op de systemen, de processen en de investeringen die vereist zijn voor een digitale transformatie. In deze studie kom je te weten welke handelingen jij kan ondernemen om ervoor te zorgen dat die digitale transformatie succesvol verloopt!
[whitepaper title=”Hoe je technologie kan gebruiken om klantgerichter kan worden” thumb_url=”https://www.sc.pages02.net/lp/21028/392839/beneath.jpg” download_url=”https://www.pages02.net/minocmediaservices/whitepaper2019/20190314_IBM_cn_digitrans”][/whitepaper]