White paper

De digitale heruitvinding van industriële producten

In deze white paper lees je meer over “digtital reinvention” en welke stappen leiders in de industriële productiesector kunnen nemen om een route uit te stippelen naar deze digitale heruitvinding.

Digitale technologieën veranderen hoe mensen en bedrijven met elkaar communiceren. Digitale krachten creëren ongekende niveaus van industriële ontwrichting, die fundamentele veranderingen in de economie en bij bedrijven teweeg brengen.

Om succesvol te zijn in deze ontwrichtende omgeving moeten bedrijven een andere focus hebben, nieuwe expertise opbouwen en nieuwe manieren van werken bedenken. B2B bedrijven zijn niet immuun voor deze krachten en zullen net zoals de B2C bedrijven met eindklanten de keuze moeten maken: ofwel hun onderneming digitaal opnieuw uitvinden of toekijken hoe hun bedrijven in een neerwaartse spiraal terechtkomen.

In deze white paper lees je meer over “digtital reinvention” en welke stappen leiders in de industriële productiesector kunnen nemen om een route uit te stippelen naar deze digitale heruitvinding.

 

[whitepaper title=”De digitale heruitvinding van industriële producten” thumb_url=”https://www.sc.pages02.net/lp/21028/359101/cogma.jpg” download_url=”https://www.pages02.net/minocmediaservices/whitepaper2018/20180802_IBM1″]   [/whitepaper]
IBMwhite paperWhite Paperswp

Gerelateerde artikelen