Je hebt een goed product, een gemotiveerd team en slimme marketeers. Toch blijft je omzet steken. Meer marketing dan maar? Niet noodzakelijk.
Het probleem ligt vaak elders: te weinig leads worden omgezet in klanten. Is dat ook bij jou het geval? Wees gerust: je bent niet de enige.
Het pad dat een lead aflegt voor hij een tevreden klant wordt, kan lang zijn. En tussendoor liggen heel wat interacties en contactmomenten. Social posts. Telefoontjes. Offertes. Facturen. Dankmailtjes. Klantvragen. Niet al die momenten zijn uniek – of stuurde jij nog nooit dezelfde offerte naar verschillende klanten? Dat soort momenten wíl je stroomlijnen of zelfs automatiseren.
Met een degelijke online CRM-tool bijvoorbeeld kan je het hele proces van start tot finish overzien, zowel per lead als over heel je pipeline. Zo win je tijd, bespaar je werk en maak je geen fouten meer.
Wil je dus een schaalbare organisatie uitbouwen? Zet dan een systeem op voor slimmer lead management, met behulp van de juiste technologie. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Benieuwd hoe je dit praktisch kan aanpakken? Lees het ebook over slimmer lead management!