White paper

Zet in op de kracht van social collaboration

[Whitepaper] Deze whitepaper bekijkt wat social collaboration inhoudt en betekent, en hoe het de band tussen werknemers, klanten en partners kan versterken.
[whitepaper title=”Executive Guide: Harnessing the Power of Enterprise Social Collaboration” thumb_url=”http://contentz.mkt6278.com/lp/21028/166879/harnessingthepower_1.jpg” download_url=”http://www.pages02.net/minocmediaservices/whitepaper/20160517_IBM_harnessingthepower”]

Enterprise social collaboration is een van de steunpilaren van toekomstige innovatie. Wie er juist mee omgaat, kan enorme voordelen winnen.

Sociale media gelden vandaag de dag als de marktplaats van vroeger. Mensen komen er met elkaar in contact; zowel op menselijk als op professioneel vlak.

Volgens IDC geldt social networking als een van de vier grote pijlers die in opmars zijn. Samen met cloud computing, mobility services en big data analystics zal social networking ruim 50 procent van het IT-budget van een onderneming gaan vormen.

Deze whitepaper bekijkt wat social collaboration inhoudt en betekent, en hoe het de band tussen werknemers, klanten en partners kan versterken.

[/whitepaper]

Meer weten over dit onderwerp? Klik hier.

businessIBMitprofessionalWhite Papers

Gerelateerde artikelen