White paper

Geef e-commerce een boost door kosten te verlagen

[Whitepaper] Het succes van Zalando, Coolblue en Bol.com tonen aan dat het online platform steeds populairder wordt. Hoe ga je te werk om alles digitaal te ondersteunen? We bieden een inzicht op digitale platformen, welke beslissingen prioriteit genieten en hoe de kosten gedrukt kunnen worden.
[whitepaper title=”Geef e-commerce een boost door kosten te verlagen” thumb_url=”http://contentz.mkt6278.com/lp/21028/166879/ibmbontonsto.jpg” download_url=”http://www.pages02.net/minocmediaservices/whitepaper/20150903_IBM_power_bontonstores”]

Een retailer die geen online tegenhanger heeft, verliest veel. Naamsbekendheid, reputatie en klanten zijn sterk afhankelijk van de aanwezigheid van een bedrijf op het wereldwijde web. Het succes van Zalando, Coolblue en Bol.com tonen aan dat het online platform steeds populairder wordt. Ook Bon-Ton, een Amerikaanse kleding- en cosmeticaretailer was voor zijn groei in boekjaar 2013 sterk afhankelijk van zijn digitale winkel. 

Het bedrijf wist deze significante groei te bewerkstelligen door grondig na te denken over kostenefficiënte oplossingen binnen het IT-departement. Deze whitepaper geeft een overzicht over hoe zij te werk gingen met betrekking tot het ondersteunen van het digitale platform, welke beslissingen prioriteit kregen, waarom het bedrijf overging van x86 servers naar IBM PowerLinux 7R2 servers en wat de gevolgen daarvan waren. Bovendien geeft het een inzicht in hoe de kosten gedrukt konden worden, terwijl er tevens een groei bewerkstelligd werd.

[/whitepaper]
ecommerceIBMretailerWhite Papers

Gerelateerde artikelen