Test

Dit is een popup

Gratis white paper: sales & marketing automation (2)

Naar aanleiding van ons gratis seminarie over sales & marketing automation (op 30/9) bieden wij u twee gratis white papers aan over dit onderwerp. Dit is het tweede deel.

Voor ons gratis seminarie over sales & marketing automation (op 30/9) bieden wij je twee gratis white papers aan over dit onderwerp. Dit is de tweede.

Ben je als marketeer & salesmanager al mee met het digitale tijdperk? De opdracht klinkt bekend in de oren. Een marketingafdeling moet onder andere campagnes ontwikkelen en opvolgen, marktopportuniteiten zoeken, klantengedrag analyseren en nog veel meer. De collega’s van de verkoopafdeling contacteren prospects en klanten, en proberen deals te realiseren.

Dit takenpakket is niet nieuw, maar de huidige omstandigheden vereisen een andere aanpak. Klanten zijn meer geïnformeerd en de schaarsheid van de informatie is vervangen door een overvloed. Dat gegeven op zich zet alles op z’n kop. In dit tweede deel bekijken we wat sales & marketing automation behelst en welke onderdelen het bevat. 

Sales & Marketing Automation zorgt onder meer voor het selecteren van prospecten (de zogenaamde ‘demand generation’) op een uniforme manier en het aanbieden van relevante content aan klanten en prospects. Kortom, een persoonlijke dialoog met klanten, die op een automatische en meetbare manier kan uitgevoerd worden.

Je kunt het tweede deel van onze white paper over sales & marketing automation hier downloaden.

Op 30 september verzorgen Smart Business en ZDNet.be een (gratis) seminarie over sales & marketing automation. Meer info over dit seminarie vind je op: www.businessmeetsit.be.

 

Voor ons gratis seminarie over sales & marketing automation (op 30/9) bieden wij je twee gratis white papers aan over dit onderwerp. Dit is de tweede.

Ben je als marketeer & salesmanager al mee met het digitale tijdperk? De opdracht klinkt bekend in de oren. Een marketingafdeling moet onder andere campagnes ontwikkelen en opvolgen, marktopportuniteiten zoeken, klantengedrag analyseren en nog veel meer. De collega’s van de verkoopafdeling contacteren prospects en klanten, en proberen deals te realiseren.

Dit takenpakket is niet nieuw, maar de huidige omstandigheden vereisen een andere aanpak. Klanten zijn meer geïnformeerd en de schaarsheid van de informatie is vervangen door een overvloed. Dat gegeven op zich zet alles op z’n kop. In dit tweede deel bekijken we wat sales & marketing automation behelst en welke onderdelen het bevat. 

Sales & Marketing Automation zorgt onder meer voor het selecteren van prospecten (de zogenaamde ‘demand generation’) op een uniforme manier en het aanbieden van relevante content aan klanten en prospects. Kortom, een persoonlijke dialoog met klanten, die op een automatische en meetbare manier kan uitgevoerd worden.

Je kunt het tweede deel van onze white paper over sales & marketing automation hier downloaden.

Op 30 september verzorgen Smart Business en ZDNet.be een (gratis) seminarie over sales & marketing automation. Meer info over dit seminarie vind je op: www.businessmeetsit.be.

 

bmitbusinessbusiness meets itdownloadsmarketingsalesseminarssmart businesswhite paperWhite Papers

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!