Test

Dit is een popup

Klarna en Worldline willen online betalen samen verbeteren

Klarna
Klarna heeft een strategisch partnership gesloten met Ingenico, onderdeel van Worldline. Samen willen ze betalen soepeler maken.

Klarna, een van de grootste spelers in achteraf betalen en shoppingdiensten, heeft een strategisch partnership gesloten met Ingenico. Het betaalplatform van Worldline, de Europese leider in betaaloplossingen en transactiediensten. Zij delen de ambitie om de online betaaloplossingen van het Klarna-platform voor nog meer retailers in Europa toegankelijk te maken.

Klarna in België

De uitbreiding bouwt voort op een eerdere succesvolle uitrol in Scandinavië, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Dit biedt retailers van Worldline nu ook in België, Nederland en het Verenigd Koninkrijk de mogelijkheid om hun klanten een soepele shopbeleving te bieden met Klarna’s volledige pakket aan betaalopties. Klarna’s betaaloplossingen stellen retailers in staat klanten tijdens het online shoppen meer flexibiliteit, transparantie en gemak te bieden.

Als resultaat van het partnership kunnen Worldline en Klarna elkaars dienstverlening aanvullen. Daarnaast kan het Zweedse platform haar klantenbasis uitbreiden en de merkpositionering onder consumenten versterken. Zo kunnen shoppers soepel en probleemloos afrekenen met de gebruiksvriendelijke checkout van Klarna.

De Zweedse betaaldienst is sinds de zomer van 2020 in ons land beschikbaar. Momenteel werken retailers als H&M en A.S. Adventure al samen met de betaalapp om hun online shopbeleving naar een volgend niveau te tillen. Benieuwd hoe het werkt? Lees dan onze workshop.

Heb jij al een gebruik gemaakt van Klarna achteraf betalen?

Klarna

Klarna, een van de grootste spelers in achteraf betalen en shoppingdiensten, heeft een strategisch partnership gesloten met Ingenico. Het betaalplatform van Worldline, de Europese leider in betaaloplossingen en transactiediensten. Zij delen de ambitie om de online betaaloplossingen van het Klarna-platform voor nog meer retailers in Europa toegankelijk te maken.

Klarna in België

De uitbreiding bouwt voort op een eerdere succesvolle uitrol in Scandinavië, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Dit biedt retailers van Worldline nu ook in België, Nederland en het Verenigd Koninkrijk de mogelijkheid om hun klanten een soepele shopbeleving te bieden met Klarna’s volledige pakket aan betaalopties. Klarna’s betaaloplossingen stellen retailers in staat klanten tijdens het online shoppen meer flexibiliteit, transparantie en gemak te bieden.

Als resultaat van het partnership kunnen Worldline en Klarna elkaars dienstverlening aanvullen. Daarnaast kan het Zweedse platform haar klantenbasis uitbreiden en de merkpositionering onder consumenten versterken. Zo kunnen shoppers soepel en probleemloos afrekenen met de gebruiksvriendelijke checkout van Klarna.

De Zweedse betaaldienst is sinds de zomer van 2020 in ons land beschikbaar. Momenteel werken retailers als H&M en A.S. Adventure al samen met de betaalapp om hun online shopbeleving naar een volgend niveau te tillen. Benieuwd hoe het werkt? Lees dan onze workshop.

Heb jij al een gebruik gemaakt van Klarna achteraf betalen?

Klarna
businessfintechmobiel

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!