Test

Dit is een popup

Waarom customer experience zo belangrijk is vandaag

Customer Experience
Customer Experience is de sleutel tot succes als je klanten hun hart wil veroveren. Maar hoe ga je daar als ondernemer mee aan de slag?

Het gaat steeds sneller. Technologieën ontwikkelen zich aan een razendsnel tempo en bedrijven innoveren steeds gemakkelijker. De wereldwijde economie dikt aan en globalisering zorgt voor meer concurrentie in alle sectoren. Daardoor wordt het voor veel bedrijven moeilijker om zich te onderscheiden van de rest. Door je klanten een unieke product- of merkbeleving te geven kan je je toch onderscheiden van de concurrentie. Maar hoe maak je nu het verschil met customer experience?

Klant is koning

Een stelling die je heel vaak hoort bij marketing- en salesafdelingen. Ze klopt deels, maar het komt er vooral op aan om de harten van je klanten te veroveren en ze sneller te doen slaan wanneer ze aan je merk of bedrijf denken.

Heb je het hart gewonnen? Dan zal je automatisch gemakkelijker nieuwe klanten aantrekken. Zakendoen is tegenwoordig tweerichtingsverkeer, jij verkoopt je product of dienst, en de klant laat van zich horen. Dat doet hij in fan-groepen en via community-platformen zoals sociale media. Maar ook reviews zijn heel belangrijk, wie vandaag de dag een product koopt, reis boekt of dienst wil inplannen gaat eerst horen bij vrienden of familie en schakelt dan automatisch over op reviews.

Customer Experience concreet

Klantbeleving en positief imago zijn dus belangrijker dan ooit.  Elk bedrijf doet waarschijnlijk al zoveel mogelijk zijn best, toch kan het altijd beter. Door in te zetten op automatisatie, digitalisering, cross-channel aanwezigheid en ga zo maar door. Op de IBM Think Digital Summit Benelux kan u verschillende interessante sessies volgen waarin heel wat experten je concrete voorbeelden geven hoe je onderneming aan betere customer experience kan doen.

Op vrijdag 12 juni kan u via het digitale event luisteren en kijken naar volgende sprekers:

  • Van 9.30u – 10.00u: AI in post-COVID world – rupture or acceleration – Jean-Philippe Desbiolles, IBM (Business Talks)
  • Van 11u- 11.30u: BAM Construct B.home app out of Garage sessions, Liebeth van Driel, BAM Construct (Business Talks)
  • Van 12.30u – 13.00u: Save lives with Drones/IoT/Vis. Recog – Hans Boef, IBM (Code @ Think
  • Van 13.15u – 13.45u: The journey of ING to be digital platform bank – Henrik van Bruggen, ING (Innovation Talks)

Wil je mee je bedrijf onderscheiden van de concurrentie en pijlsnel omhoog schieten? Schrijf je dan nu in voor de IBM Think Digital Summit voor de Benelux op vrijdag 12 juni.

Customer Experience IBM

Het gaat steeds sneller. Technologieën ontwikkelen zich aan een razendsnel tempo en bedrijven innoveren steeds gemakkelijker. De wereldwijde economie dikt aan en globalisering zorgt voor meer concurrentie in alle sectoren. Daardoor wordt het voor veel bedrijven moeilijker om zich te onderscheiden van de rest. Door je klanten een unieke product- of merkbeleving te geven kan je je toch onderscheiden van de concurrentie. Maar hoe maak je nu het verschil met customer experience?

Klant is koning

Een stelling die je heel vaak hoort bij marketing- en salesafdelingen. Ze klopt deels, maar het komt er vooral op aan om de harten van je klanten te veroveren en ze sneller te doen slaan wanneer ze aan je merk of bedrijf denken.

Heb je het hart gewonnen? Dan zal je automatisch gemakkelijker nieuwe klanten aantrekken. Zakendoen is tegenwoordig tweerichtingsverkeer, jij verkoopt je product of dienst, en de klant laat van zich horen. Dat doet hij in fan-groepen en via community-platformen zoals sociale media. Maar ook reviews zijn heel belangrijk, wie vandaag de dag een product koopt, reis boekt of dienst wil inplannen gaat eerst horen bij vrienden of familie en schakelt dan automatisch over op reviews.

Customer Experience concreet

Klantbeleving en positief imago zijn dus belangrijker dan ooit.  Elk bedrijf doet waarschijnlijk al zoveel mogelijk zijn best, toch kan het altijd beter. Door in te zetten op automatisatie, digitalisering, cross-channel aanwezigheid en ga zo maar door. Op de IBM Think Digital Summit Benelux kan u verschillende interessante sessies volgen waarin heel wat experten je concrete voorbeelden geven hoe je onderneming aan betere customer experience kan doen.

Op vrijdag 12 juni kan u via het digitale event luisteren en kijken naar volgende sprekers:

  • Van 9.30u – 10.00u: AI in post-COVID world – rupture or acceleration – Jean-Philippe Desbiolles, IBM (Business Talks)
  • Van 11u- 11.30u: BAM Construct B.home app out of Garage sessions, Liebeth van Driel, BAM Construct (Business Talks)
  • Van 12.30u – 13.00u: Save lives with Drones/IoT/Vis. Recog – Hans Boef, IBM (Code @ Think
  • Van 13.15u – 13.45u: The journey of ING to be digital platform bank – Henrik van Bruggen, ING (Innovation Talks)

Wil je mee je bedrijf onderscheiden van de concurrentie en pijlsnel omhoog schieten? Schrijf je dan nu in voor de IBM Think Digital Summit voor de Benelux op vrijdag 12 juni.

Customer Experience IBM
e-commerceIBMzakelijk

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!