Test

Dit is een popup

Zo los je problemen met Itsme op

Itsme app
Itsme is een superhandige identificatietool. Het vervangt je kaartlezer perfect voor heel wat platformen, maar er duiken ook problemen op.

Wie vandaag al Itsme gebruikt, zal kunnen beamen dat de identificatie-app echt fantastisch is. Althans, als ze werkt. Heel wat mensen klagen namelijk al langer over problemen met de applicatie. Dat gaat van het installeren, over identificeren of het gebruik. Het grootste probleem hierbij is dat de procedure om jezelf aan te melden voor sommigen heel gevoelig kan zijn, een verkeerde tik of een fout cijfertje met je kaartlezer kan er al voor zorgen dat je opnieuw moet beginnen of blijft hangen.

De samenwerking van de 4 grootste banken is top op vandaag een geschenk uit de hemel. Met Itsme kan je eindelijk die overbodige kaartlezer overboord gooien. Wil je de identificatie-app graag uittesten? Controleer dan zeker onze workshop om te kijken of je het juist doet.

Download Itsme voor iOS of Android.

5 tips voor Itsme

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom klanten problemen hebben in de installatieflow. Daarop gaan veel gebruikers naar de website en proberen ze een klantendienst te bereiken. Dat blijkt niet zo eenvoudig te zijn, schreef ook VRTNWS begin januari na een onderzoek van De Inspecteur.

Opvallend genoeg kunnen we jullie wel een hele reeks tips meegeven om problemen zelf op te lossen zonder dat je de klantendienst (vermoedelijk) nodig hebt. Wie met onderstaande 5 tips niet verder geraakt, kan altijd nog een poging wagen via de support. We sommen ze voor je op:

Tip 1: Wie ooit al Itsme gebruikt heeft en de applicatie opzij liet liggen, zal bij installatie vermoedelijk een foutmelding krijgen dat haar/zijn account geblokkeerd is. De app zal daarop voorstellen om je account te deblokkeren. Doe dat meteen zodat je weer aan de slag kan.

Tip 2: Eén van de mogelijkheden om je te identificeren is via de bank. Uiteraard moet die bank dan wel op de hoogte zijn van jouw meest recente persoonsgegevens. Controleer dus of je meest gebruikte bank ook de meest recente e-ID ter beschikking heeft.

Tip 3: Indien het bij het begin van de installatie al misgaat, zou het helpen door 20 minuten te wachten en het dan opnieuw te proberen. Soms crasht de applicatie namelijk ergens in de flow.

Tip 4: Als je al een account bij Itsme hebt, maar je verandert van telefoonnummer. Dan is het noodzakelijk dat je het platform hiervan op de hoogte brengt. Zij moeten dat namelijk handmatig aanpassen.

Tip 5: Eén van de grootste problemen bij de registratie gaat vaak gepaard met een laptop van het werk. Dikwijls is het besturingssysteem gebonden aan heel veel voorwaarden en heeft de IT-dienst van jouw bedrijf ervoor gekozen om bijvoorbeeld plug-ins of nieuwe installaties tegen te houden. Gebruik dus een ander toestel dan dat van je werk.

Wie vandaag al Itsme gebruikt, zal kunnen beamen dat de identificatie-app echt fantastisch is. Althans, als ze werkt. Heel wat mensen klagen namelijk al langer over problemen met de applicatie. Dat gaat van het installeren, over identificeren of het gebruik. Het grootste probleem hierbij is dat de procedure om jezelf aan te melden voor sommigen heel gevoelig kan zijn, een verkeerde tik of een fout cijfertje met je kaartlezer kan er al voor zorgen dat je opnieuw moet beginnen of blijft hangen.

De samenwerking van de 4 grootste banken is top op vandaag een geschenk uit de hemel. Met Itsme kan je eindelijk die overbodige kaartlezer overboord gooien. Wil je de identificatie-app graag uittesten? Controleer dan zeker onze workshop om te kijken of je het juist doet.

Download Itsme voor iOS of Android.

5 tips voor Itsme

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom klanten problemen hebben in de installatieflow. Daarop gaan veel gebruikers naar de website en proberen ze een klantendienst te bereiken. Dat blijkt niet zo eenvoudig te zijn, schreef ook VRTNWS begin januari na een onderzoek van De Inspecteur.

Opvallend genoeg kunnen we jullie wel een hele reeks tips meegeven om problemen zelf op te lossen zonder dat je de klantendienst (vermoedelijk) nodig hebt. Wie met onderstaande 5 tips niet verder geraakt, kan altijd nog een poging wagen via de support. We sommen ze voor je op:

Tip 1: Wie ooit al Itsme gebruikt heeft en de applicatie opzij liet liggen, zal bij installatie vermoedelijk een foutmelding krijgen dat haar/zijn account geblokkeerd is. De app zal daarop voorstellen om je account te deblokkeren. Doe dat meteen zodat je weer aan de slag kan.

Tip 2: Eén van de mogelijkheden om je te identificeren is via de bank. Uiteraard moet die bank dan wel op de hoogte zijn van jouw meest recente persoonsgegevens. Controleer dus of je meest gebruikte bank ook de meest recente e-ID ter beschikking heeft.

Tip 3: Indien het bij het begin van de installatie al misgaat, zou het helpen door 20 minuten te wachten en het dan opnieuw te proberen. Soms crasht de applicatie namelijk ergens in de flow.

Tip 4: Als je al een account bij Itsme hebt, maar je verandert van telefoonnummer. Dan is het noodzakelijk dat je het platform hiervan op de hoogte brengt. Zij moeten dat namelijk handmatig aanpassen.

Tip 5: Eén van de grootste problemen bij de registratie gaat vaak gepaard met een laptop van het werk. Dikwijls is het besturingssysteem gebonden aan heel veel voorwaarden en heeft de IT-dienst van jouw bedrijf ervoor gekozen om bijvoorbeeld plug-ins of nieuwe installaties tegen te houden. Gebruik dus een ander toestel dan dat van je werk.

mobielontspanningslidertips

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!