Audioproducent EPOS sluit esports deal met Overactive Media
EPOS heeft vandaag bekendgemaakt dat het een nieuwe exclusieve meerjarige samenwerking is aangegaan met OverActive Media. EPOS wordt een internationale partner van het merk, dat vooral bekendstaat voor hun teams in verschillende esportstitels. Zo zal EPOS zorgen voor commerciële sponsoring van al hun teams in Europa, waaronder alle MAD Lions teams (League of Legends European Championship, League of Legends SLO, CS:GO), en beide franchises in Toronto (Overwatch League and Call of Duty League).
In ruil zal EPOS deel uitmaken van de activiteiten van de teams, bijvoorbeeld door patches op de teamoutfits, social en digitale content, integratie in spelers en influencer streams, strategische retail kansen, integratie in live evenementen en andere activaties.
Een excellente en dynamische audio ervaring maakt het verschil in esports.
“Het aangaan van onze eerste wereldwijde samenwerking met een mondiaal merk is weer een grote mijlpaal voor onze organisatie waarmee we de groei van onze internationale invloed in de esports industrie kunnen blijven uitbreiden,” aldus Chris Overholt, President en CEO van OverActive. “Wij weten dat een excellente en dynamische audio ervaring het verschil maakt bij het gamen en in competities. We zijn enorm blij om te kunnen samenwerken met een premium partner als EPOS.”
Maja Frølunde Sand-Grimnitz, Head of Global Marketing, Gaming bij EPOS reageert: “EPOS streeft ernaar het menselijke potentieel te ontketenen en gamen een andere dimensie te geven door krachtige audio oplossingen. We kijken ernaar uit om met OverActive samen te werken. Als bedrijf dragen we 115 jaar aan audio expertise bij aan deze partnership en willen we hun gameplay verbeteren door onze state-of-the-art audio apparatuur die een high-end audio ervaring garanderen voor alle betrokkenen.
EPOS heeft vandaag bekendgemaakt dat het een nieuwe exclusieve meerjarige samenwerking is aangegaan met OverActive Media. EPOS wordt een internationale partner van het merk, dat vooral bekendstaat voor hun teams in verschillende esportstitels. Zo zal EPOS zorgen voor commerciële sponsoring van al hun teams in Europa, waaronder alle MAD Lions teams (League of Legends European Championship, League of Legends SLO, CS:GO), en beide franchises in Toronto (Overwatch League and Call of Duty League).
In ruil zal EPOS deel uitmaken van de activiteiten van de teams, bijvoorbeeld door patches op de teamoutfits, social en digitale content, integratie in spelers en influencer streams, strategische retail kansen, integratie in live evenementen en andere activaties.
Een excellente en dynamische audio ervaring maakt het verschil in esports.
“Het aangaan van onze eerste wereldwijde samenwerking met een mondiaal merk is weer een grote mijlpaal voor onze organisatie waarmee we de groei van onze internationale invloed in de esports industrie kunnen blijven uitbreiden,” aldus Chris Overholt, President en CEO van OverActive. “Wij weten dat een excellente en dynamische audio ervaring het verschil maakt bij het gamen en in competities. We zijn enorm blij om te kunnen samenwerken met een premium partner als EPOS.”
Maja Frølunde Sand-Grimnitz, Head of Global Marketing, Gaming bij EPOS reageert: “EPOS streeft ernaar het menselijke potentieel te ontketenen en gamen een andere dimensie te geven door krachtige audio oplossingen. We kijken ernaar uit om met OverActive samen te werken. Als bedrijf dragen we 115 jaar aan audio expertise bij aan deze partnership en willen we hun gameplay verbeteren door onze state-of-the-art audio apparatuur die een high-end audio ervaring garanderen voor alle betrokkenen.