Test

Dit is een popup

Gaming-merk EPOS tilt audio naar nieuw niveau

EPOS launch
Gaming-merk EPOS is gelanceerd en wil een hoogwaardige audio-ervaring naar gamers brengen.

EPOS, een nieuw bedrijf dat gespecialiseerd is in het produceren van audioapparatuur van hoge kwaliteit voor de zakelijke markt en de gaming community, heeft gisteren de officiële lancering van hun wereldwijde gaming-campagne aangekondigd.

Het merk EPOS moet garant gaan staan voor optimale geluidstechniek in combinatie met een moderne look en buitengewone kwaliteit. EPOS richt zich op de gamewereld en gamers die enkel het allerbeste willen. De headsets van EPOS moeten een lange levensduur gaan hebben en zijn ontworpen voor de best mogelijke spelbeleving.

Banden met Sennheiser & Demant

EPOS neemt de 115 jaar aan ervaring in geluid en innovatie van Demant mee als basis en bouwt voort op de nalatenschap van Sennheiser Communications A/S. De gaming-collectie van Sennheiser Communications wordt op de markt gebracht onder het gezamenlijke merk EPOS | SENNHEISER en tegelijkertijd wordt er een nieuwe, unieke collectie hoogwaardige EPOS-merkproducten geïntroduceerd. De eerste grote productlancering van EPOS-merkproducten staat gepland voor oktober 2020.

EPOS: The Power of Audio

EPOS is opgericht onder het motto “The Power of Audio” om gamers mee te nemen naar een andere dimensie. Superieure audio tijdens het gamen is volgens het bedrijf namelijk van cruciaal belang voor een onovertroffen game-ervaring. EPOS-producten moeten een krachtige, intuïtieve beleving gaan bieden voor een eindeloze in-game flow. EPOS-audio neemt gamers mee naar een totaal andere realiteit door elk essentieel geluid te versterken, wat voor een heldere communicatie en een boeiende beleving zorgt.

Maja Sand-Grimnitz, hoofd wereldwijde gaming marketing: “Bij EPOS willen we de gaming-markt een nieuw idee geven over hoe audio de spelbeleving kan versterken. Als nieuw merk met een stevige basis én toekomst op het gebied van audio, belooft deze campagne ‘gaming-audio uit een andere dimensie’. Dit spreekt gamers aan die op zoek zijn naar de beste manier om hun game-ervaring te optimaliseren. Hoogwaardige audio kan dit gevoel versterken en deze boodschap vormt dan ook de kern van de campagne. Wij willen dat EPOS hét merk wordt dat het beste van het beste biedt voor een geweldige spelervaring en gelukkige gamers.”

Lanceringscampagne in tweede helft 2020

De lancering van het EPOS-merk voor de gaming-markt wordt ondersteund door een uitgebreide wereldwijde marketingcampagne, die in 2020 wordt uitgerold. Gebaseerd op het thema ‘gaming-audio uit een andere dimensie’, wordt de campagne aangevoerd door een korte film van de Academy Award-winnende Deense regisseur Anders Walter. Ook worden er interviews en beelden van achter de schermen getoond en zullen er veel belangrijke weergaven en activiteiten in de media plaatsvinden.

Het hele jaar door vinden er esports sponsoringacties, activiteiten op sociale media en retail- en point-of-sale-programma’s plaats, die zullen zorgen voor een enorme belangstelling voor de producten. De boodschap van het merk wordt verder versterkt door een uitgebreide internationale PR-actie, die laat zien hoe EPOS’ passie voor prestaties baanbrekende producten oplevert, die met passie zijn ontwikkeld en die de spelbeleving naar een hoger niveau tillen.

EPOS, een nieuw bedrijf dat gespecialiseerd is in het produceren van audioapparatuur van hoge kwaliteit voor de zakelijke markt en de gaming community, heeft gisteren de officiële lancering van hun wereldwijde gaming-campagne aangekondigd.

Het merk EPOS moet garant gaan staan voor optimale geluidstechniek in combinatie met een moderne look en buitengewone kwaliteit. EPOS richt zich op de gamewereld en gamers die enkel het allerbeste willen. De headsets van EPOS moeten een lange levensduur gaan hebben en zijn ontworpen voor de best mogelijke spelbeleving.

Banden met Sennheiser & Demant

EPOS neemt de 115 jaar aan ervaring in geluid en innovatie van Demant mee als basis en bouwt voort op de nalatenschap van Sennheiser Communications A/S. De gaming-collectie van Sennheiser Communications wordt op de markt gebracht onder het gezamenlijke merk EPOS | SENNHEISER en tegelijkertijd wordt er een nieuwe, unieke collectie hoogwaardige EPOS-merkproducten geïntroduceerd. De eerste grote productlancering van EPOS-merkproducten staat gepland voor oktober 2020.

EPOS: The Power of Audio

EPOS is opgericht onder het motto “The Power of Audio” om gamers mee te nemen naar een andere dimensie. Superieure audio tijdens het gamen is volgens het bedrijf namelijk van cruciaal belang voor een onovertroffen game-ervaring. EPOS-producten moeten een krachtige, intuïtieve beleving gaan bieden voor een eindeloze in-game flow. EPOS-audio neemt gamers mee naar een totaal andere realiteit door elk essentieel geluid te versterken, wat voor een heldere communicatie en een boeiende beleving zorgt.

Maja Sand-Grimnitz, hoofd wereldwijde gaming marketing: “Bij EPOS willen we de gaming-markt een nieuw idee geven over hoe audio de spelbeleving kan versterken. Als nieuw merk met een stevige basis én toekomst op het gebied van audio, belooft deze campagne ‘gaming-audio uit een andere dimensie’. Dit spreekt gamers aan die op zoek zijn naar de beste manier om hun game-ervaring te optimaliseren. Hoogwaardige audio kan dit gevoel versterken en deze boodschap vormt dan ook de kern van de campagne. Wij willen dat EPOS hét merk wordt dat het beste van het beste biedt voor een geweldige spelervaring en gelukkige gamers.”

Lanceringscampagne in tweede helft 2020

De lancering van het EPOS-merk voor de gaming-markt wordt ondersteund door een uitgebreide wereldwijde marketingcampagne, die in 2020 wordt uitgerold. Gebaseerd op het thema ‘gaming-audio uit een andere dimensie’, wordt de campagne aangevoerd door een korte film van de Academy Award-winnende Deense regisseur Anders Walter. Ook worden er interviews en beelden van achter de schermen getoond en zullen er veel belangrijke weergaven en activiteiten in de media plaatsvinden.

Het hele jaar door vinden er esports sponsoringacties, activiteiten op sociale media en retail- en point-of-sale-programma’s plaats, die zullen zorgen voor een enorme belangstelling voor de producten. De boodschap van het merk wordt verder versterkt door een uitgebreide internationale PR-actie, die laat zien hoe EPOS’ passie voor prestaties baanbrekende producten oplevert, die met passie zijn ontwikkeld en die de spelbeleving naar een hoger niveau tillen.

entertainmenteposgaming

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!