Volvo start met Valet wagenonderhoud aan huis
Na de succesvolle introductie in de Verenigde Staten lanceert Volvo Cars vandaag nu ook zijn nieuwe haal- en brengdienst voor wagenonderhoud, Volvo Valet, op een aantal Europese markten. De premium Volvo Valet-dienst weerspiegelt de realiteit van de aanhoudende coronaviruspandemie en biedt klanten een veilige en contactloze optie om hun wagen veilig en comfortabel vanuit hun eigen huis te laten onderhouden of repareren.
Volvo Valet
De Volvo Valet-dienst is eenvoudig en praktisch. Nadat klanten een afspraak hebben gemaakt met hun verdeler, wordt de wagen bij hen thuis op het afgesproken tijdstip opgehaald en na de onderhoudsbeurt teruggebracht. De nieuwe dienst omvat ook een speciale app, ontwikkeld door de software-ingenieurs van Volvo Cars in Silicon Valley, waarin klanten de locatie van hun wagen in real time kunnen volgen en op de hoogte worden gehouden over de voortgang van het onderhoudsproces.
De eerste markt in Europa waarop Volvo Valet werd geïntroduceerd was het Verenigd Koninkrijk, waar de dienst nu al een aantal weken wordt aangeboden. Andere belangrijke markten waar de dienst wordt aangeboden zijn Duitsland, België, Frankrijk, Spanje en Zwitserland. “Met de Volvo Valet-dienst geven we klanten de flexibiliteit en het gemak die ze nodig hebben in deze moeilijke tijden”, aldus Björn Annwall, hoofd van EMEA bij Volvo Cars. “Het is een goed voorbeeld van hoe we bij Volvo steeds het welzijn en de veiligheid van mensen centraal stellen in alles wat we doen.”
Verenigde Staten
De Volvo Valet-dienst werd eerder dit jaar geïntroduceerd in de Verenigde Staten en was een groot succes onder de deelnemende verdelers omdat Volvo Cars klanten helpt hun weg te vinden door de gevolgen van de aanhoudende pandemie.
In China wordt een vergelijkbare premium valet-dienst voor wagenonderhoud aan Volvo-klanten aangeboden via WeChat, het populaire mobiele platform dat door Chinese consumenten voor een reeks verschillende diensten wordt gebruikt.
Vorige maand nog lanceerde Volvo Cars ook de Stay Home Store, een nieuw online verkoopconcept waarmee klanten op markten in Europese landen waar een lockdown geldt een nieuwe Volvo kunnen kopen of leasen zonder fysiek een bezoek te moeten brengen aan een verdeler.
Na de succesvolle introductie in de Verenigde Staten lanceert Volvo Cars vandaag nu ook zijn nieuwe haal- en brengdienst voor wagenonderhoud, Volvo Valet, op een aantal Europese markten. De premium Volvo Valet-dienst weerspiegelt de realiteit van de aanhoudende coronaviruspandemie en biedt klanten een veilige en contactloze optie om hun wagen veilig en comfortabel vanuit hun eigen huis te laten onderhouden of repareren.
Volvo Valet
De Volvo Valet-dienst is eenvoudig en praktisch. Nadat klanten een afspraak hebben gemaakt met hun verdeler, wordt de wagen bij hen thuis op het afgesproken tijdstip opgehaald en na de onderhoudsbeurt teruggebracht. De nieuwe dienst omvat ook een speciale app, ontwikkeld door de software-ingenieurs van Volvo Cars in Silicon Valley, waarin klanten de locatie van hun wagen in real time kunnen volgen en op de hoogte worden gehouden over de voortgang van het onderhoudsproces.
De eerste markt in Europa waarop Volvo Valet werd geïntroduceerd was het Verenigd Koninkrijk, waar de dienst nu al een aantal weken wordt aangeboden. Andere belangrijke markten waar de dienst wordt aangeboden zijn Duitsland, België, Frankrijk, Spanje en Zwitserland. “Met de Volvo Valet-dienst geven we klanten de flexibiliteit en het gemak die ze nodig hebben in deze moeilijke tijden”, aldus Björn Annwall, hoofd van EMEA bij Volvo Cars. “Het is een goed voorbeeld van hoe we bij Volvo steeds het welzijn en de veiligheid van mensen centraal stellen in alles wat we doen.”
Verenigde Staten
De Volvo Valet-dienst werd eerder dit jaar geïntroduceerd in de Verenigde Staten en was een groot succes onder de deelnemende verdelers omdat Volvo Cars klanten helpt hun weg te vinden door de gevolgen van de aanhoudende pandemie.
In China wordt een vergelijkbare premium valet-dienst voor wagenonderhoud aan Volvo-klanten aangeboden via WeChat, het populaire mobiele platform dat door Chinese consumenten voor een reeks verschillende diensten wordt gebruikt.
Vorige maand nog lanceerde Volvo Cars ook de Stay Home Store, een nieuw online verkoopconcept waarmee klanten op markten in Europese landen waar een lockdown geldt een nieuwe Volvo kunnen kopen of leasen zonder fysiek een bezoek te moeten brengen aan een verdeler.