Test

Dit is een popup

De volgende generatie online betalingen, nu ook in België

[Partnerinfo] Payment Service Provider Mollie is baanbrekend op het gebied van online betalen. Het Fintech bedrijf uit Amsterdam is sinds een jaar actief in België en heeft sinds kort ook een Belgische vertegenwoordiging.

 

“Te lang hebben Belgische ondernemers moeten kiezen uit verouderde en logge betaaldiensten. We zien dat onze frisse oplossing de Belgen enorm aanspreekt.” zegt Remco Boer – Director.

 

Mollie is in 2004 opgericht en is ondertussen uitgegroeid tot 1 van de marktleiders in Nederland. Intussen bedienen zij meer dan de helft van alle Nederlandse webshops.

 

“Onze strategie is gericht op het eenvoudig maken van electronische betalingen, het leveren van goede service en het continue doorvoeren van innovaties. Op de achtergrond voeren we technische hoogstandjes door waarmee we het gebruik van online betalen ,voor de webwinkel en de consument, veel efficiënter en eenvoudiger kunnen maken” vertelt Remco Boer.

Eenvoudige set-up

De oplossing van Mollie is dan ook uiterst eenvoudig. Met één enkel contract en één enkele technische koppeling kan de webwinkel een groot aantal betaalproducten aanbieden.

 

“Maar eenvoudig wil niet zeggen dat we er alleen voor kleine webwinkels zijn” vervolgt Remco Boer. “Juist grote partijen kunnen en willen vaak niet investeren in langdurige ontwikkeltrajecten om de eigen systemen aan te passen aan een leverancier. Ook voor hen hebben wij goede oplossingen”.

Mollie groeit mee met  België

Mollie wil blijven investeren in België daarom is begin 2016 een Belgische Sales Manager gestart in de persoon van Célia Boon.

 

Met haar ruime ervaring in de Belgische betaalindustrie, zal zij verder inspelen op de lokale behoeftes door het uitbreiden en onderhouden van partnerships alsook door het bijstaan van Belgische  Ecommerce ondernemers.

 

www.mollie.be

 

Deze advertorial wordt aangeboden door Mollie.

 

“Te lang hebben Belgische ondernemers moeten kiezen uit verouderde en logge betaaldiensten. We zien dat onze frisse oplossing de Belgen enorm aanspreekt.” zegt Remco Boer – Director.

 

Mollie is in 2004 opgericht en is ondertussen uitgegroeid tot 1 van de marktleiders in Nederland. Intussen bedienen zij meer dan de helft van alle Nederlandse webshops.

 

“Onze strategie is gericht op het eenvoudig maken van electronische betalingen, het leveren van goede service en het continue doorvoeren van innovaties. Op de achtergrond voeren we technische hoogstandjes door waarmee we het gebruik van online betalen ,voor de webwinkel en de consument, veel efficiënter en eenvoudiger kunnen maken” vertelt Remco Boer.

Eenvoudige set-up

De oplossing van Mollie is dan ook uiterst eenvoudig. Met één enkel contract en één enkele technische koppeling kan de webwinkel een groot aantal betaalproducten aanbieden.

 

“Maar eenvoudig wil niet zeggen dat we er alleen voor kleine webwinkels zijn” vervolgt Remco Boer. “Juist grote partijen kunnen en willen vaak niet investeren in langdurige ontwikkeltrajecten om de eigen systemen aan te passen aan een leverancier. Ook voor hen hebben wij goede oplossingen”.

Mollie groeit mee met  België

Mollie wil blijven investeren in België daarom is begin 2016 een Belgische Sales Manager gestart in de persoon van Célia Boon.

 

Met haar ruime ervaring in de Belgische betaalindustrie, zal zij verder inspelen op de lokale behoeftes door het uitbreiden en onderhouden van partnerships alsook door het bijstaan van Belgische  Ecommerce ondernemers.

 

www.mollie.be

 

Deze advertorial wordt aangeboden door Mollie.

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!