“Facebook vraagt één miljoen voor video-advertentie”
“Facebook vraagt één miljoen voor video-advertentie”
Vanaf deze zomer hoopt Facebook een groot deel van zijn inkomsten uit video-advertenties te halen. De sociale netwerksite wil daarvoor prominente video-advertenties in de ‘newsfeed’ aan de man brengen. Volgens de advertentiewebsite AdAge zal zo’n video-advertentie één miljoen dollar per stuk kosten. AdAge heeft zijn informatie van verschillende adverteerders die door Facebook benaderd zijn. Facebook zelf wenst voorlopig niet te reageren.
15 seconden
De video’s zullen één dag in het nieuwsoverzicht blijven staan. Gebruikers zullen nooit meer dan drie verschillende video-advertenties per dag te zien krijgen. Eén video zal maximaal 15 seconden duren en zal automatisch afgespeeld worden.
“Facebook vraagt één miljoen voor video-advertentie”
Vanaf deze zomer hoopt Facebook een groot deel van zijn inkomsten uit video-advertenties te halen. De sociale netwerksite wil daarvoor prominente video-advertenties in de ‘newsfeed’ aan de man brengen. Volgens de advertentiewebsite AdAge zal zo’n video-advertentie één miljoen dollar per stuk kosten. AdAge heeft zijn informatie van verschillende adverteerders die door Facebook benaderd zijn. Facebook zelf wenst voorlopig niet te reageren.
15 seconden
De video’s zullen één dag in het nieuwsoverzicht blijven staan. Gebruikers zullen nooit meer dan drie verschillende video-advertenties per dag te zien krijgen. Eén video zal maximaal 15 seconden duren en zal automatisch afgespeeld worden.