Zo speel je in op verschuivingen in de retailsector

Retailers mogen niet achterblijven met hun digitale transformatie. Vandaag de dag kunnen zij onder andere locatiekennis gebruiken om klantenengagement op te bouwen.

Geen enkel onderdeel van onze samenleving blijft gespaard van digitale transformatie, ook de retailsector niet. Hier zijn duidelijke verschuivingen te zien en retailers kunnen het zich niet veroorloven om achterop te raken.

Hoewel het einde van de fysieke handelszaken vaak aangekondigd wordt, mogen we een belangrijk onderdeel van de retail (zowel offline als online) niet vergeten: de consument. In tegenstelling tot enkele jaren geleden ligt de kracht van deze markt niet meer bij de handelaar, maar bij de consument.

Om hierop in te spelen en de consument centraal te plaatsen, bestaan er verschillende digitale tools. Een belangrijk voorbeeld is hier locatiekennis verzamelen over de consument zodat jij weet hoe hij omgaat met jouw platform en waar hij naar op zoek is. Meer daarover lees je in deze white paper.

[whitepaper title=”Zo speel je in op verschuivingen in de retailsector” thumb_url=”https://www.sc.pages02.net/lp/21028/392839/1_5.jpg” download_url=”https://www.pages02.net/minocmediaservices/whitepaper2019/20190314_esri”] [/whitepaper]
businessdigital commerceretailwhite paper

Gerelateerde artikelen