Test

Dit is een popup

Samsung onderzoekt niet-reagerende schermen van Galaxy S9 en S9 Plus

Samsung start een onderzoek naar de recente problemen met de aanraakschermen van de Galaxy S9- en Galaxy S9 Plus-toestellen.

Zowel de Samsung Galaxy S9- als de S9 Plus-smartphones ondervinden problemen met niet-reagerende aanraakschermen. Dat blijkt uit verschillende bronnen zoals Reddit en het ondersteuningsforum van Samsung.

Gebruikers van de nieuwste Samsung-toestellen klagen dat een deel van het aanraakscherm niet correct werkt. Een deel van de invoer wordt niet geregistreerd waardoor de eigenaren van de defecte modellen hun toestel niet optimaal kunnen gebruiken.

Opvallend is dat niet alle gebruikers problemen melden met dezelfde delen van het scherm. Sommigen ondervinden problemen met de scherminvoer aan de bovenkant van het scherm, anderen aan de onderkant. Het is voorlopig nog niet bekend of het om een hard- of softwarematige fout gaat.

Het is nog onduidelijk hoe wijdverspreid het probleem is, maar Android Central bevestigt dat Samsung in een verklaring aangeeft dat het bedrijf een beperkt aantal rapporten onderzoekt.

Mochten gebruikers problemen ondervinden, is het aanbevolen om direct contact op te nemen met fabrikant Samsung of de winkel waar je de telefoon hebt aangeschaft.

Zowel de Samsung Galaxy S9- als de S9 Plus-smartphones ondervinden problemen met niet-reagerende aanraakschermen. Dat blijkt uit verschillende bronnen zoals Reddit en het ondersteuningsforum van Samsung.

Gebruikers van de nieuwste Samsung-toestellen klagen dat een deel van het aanraakscherm niet correct werkt. Een deel van de invoer wordt niet geregistreerd waardoor de eigenaren van de defecte modellen hun toestel niet optimaal kunnen gebruiken.

Opvallend is dat niet alle gebruikers problemen melden met dezelfde delen van het scherm. Sommigen ondervinden problemen met de scherminvoer aan de bovenkant van het scherm, anderen aan de onderkant. Het is voorlopig nog niet bekend of het om een hard- of softwarematige fout gaat.

Het is nog onduidelijk hoe wijdverspreid het probleem is, maar Android Central bevestigt dat Samsung in een verklaring aangeeft dat het bedrijf een beperkt aantal rapporten onderzoekt.

Mochten gebruikers problemen ondervinden, is het aanbevolen om direct contact op te nemen met fabrikant Samsung of de winkel waar je de telefoon hebt aangeschaft.

defectmobielSamsung s9touchscreen

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!