Evolutie in bedrijfstelefonie: de toekomst is aan IP

[Whitepaper] Deze whitepaper verkent in detail welke richting IP-bedrijfstelefonie de volgende jaren uitgaat, van de overwegingen die je moet maken tot de beschikbare oplossingen.

De zoektocht naar meer efficiëntie maakt dat bedrijven op volledig nieuwe manieren gaan communiceren. Daarbij komt ook bedrijfstelefonie hoog op de agenda te staan. De klassieke ISDN-technologie maakt steeds vaker plaats voor IP-technologie en virtuele telefooncentrales.

Bij Full IP-telefonie verlopen alle gesprekken via het datanetwerk, waardoor belkosten dalen en nieuwe mogelijkheden worden gecreëerd. Een virtuele telefooncentrale in de cloud gaat nog een stapje verder. Extra lijnen of diensten worden eenvoudig toegevoegd, net als integratie met mobiele telefonie, en ook investeringen in hardware behoren definitief tot het verleden.

Telenet Business is in 2004 als een van de eersten in België met IP-telefonie gestart. Deze whitepaper verkent in detail welke richting bedrijfstelefonie de volgende jaren uitgaat, van de overwegingen die je moet maken tot de beschikbare oplossingen.

[whitepaper title=”Bedrijfstelefonie in een stroomversnelling” thumb_url=”http://contentz.mkt6278.com/lp/21028/260080/telenet_1.jpg” download_url=”http://www.pages02.net/minocmediaservices/whitepaper2016/20170221_telenet”]    [/whitepaper]
businessip-telefonietelecomtelenet businessWhite Papers

Gerelateerde artikelen