Test

Dit is een popup

Nieuws

Geen Generation Connect voor bestaande Proximus-klanten?

Volgens de klantendienst van Proximus moeten bestaande klanten een nieuw nummer aanvragen als ze willen intekenen voor prepaidbundel Generation Connect.

Bestaande prepaidklanten of postpaidklanten van wie het abonnement verlopen is, zouden volgens woordvoerder Frédérique Verbiest probleemloos moeten kunnen overschakelen naar het nieuwe Generation Connect-aanbod, met nummerbehoud. In de praktijk blijkt dat echter niet het geval.

Website vermeldt enkel Base en Mobistar
Als je via de website van Generation Connect een van de vijfduizend simkaarten wil aanvragen en aangeeft dat je je huidig gsm-nummer wil behouden, kan je bij de vraag wie je huidige operator is enkel antwoorden met Base of Mobistar. Bij andere tariefplannen kan je wel voor Proximus kiezen.

Een Proximusklant die lid is van het gebruikersforum Userbase contacteerde tot drie keer toe de klantendienst met de vraag om over te stappen, en kreeg evenveel keren te horen dat dat als bestaande klant niet mogelijk is. Dreigen met opstappen had geen effect.

Welles nietes
Een telefoontje van onze redactie naar Proximuswoordvoerder Frédérique Verbiest bracht geen duidelijkheid. Volgens Verbiest is het voor bestaande klanten immers wel mogelijk om in te tekenen met nummerbehoud. Ze moeten dan gewoon de klantendienst contacteren.

Ook een collega van PC Magazine wiens Proximusabonnement verlopen is en die wel graten ziet in Generation Connect kreeg bij de klantendienst even na het gesprek met Verbiest te horen dat hij een nieuw nummer moet aanvragen als hij wil intekenen voor het nieuwe aanbod.

Ofwel schort er dus iets aan de communicatie tussen Proximus en zijn klantendienst, ofwel willen ze liever niet dat bestaande klanten minder gaan betalen voor het goedkopere product Generation Connect.

Volgens de klantendienst van Proximus moeten bestaande klanten een nieuw nummer aanvragen als ze willen intekenen voor prepaidbundel Generation Connect.

Bestaande prepaidklanten of postpaidklanten van wie het abonnement verlopen is, zouden volgens woordvoerder Frédérique Verbiest probleemloos moeten kunnen overschakelen naar het nieuwe Generation Connect-aanbod, met nummerbehoud. In de praktijk blijkt dat echter niet het geval.

Website vermeldt enkel Base en Mobistar
Als je via de website van Generation Connect een van de vijfduizend simkaarten wil aanvragen en aangeeft dat je je huidig gsm-nummer wil behouden, kan je bij de vraag wie je huidige operator is enkel antwoorden met Base of Mobistar. Bij andere tariefplannen kan je wel voor Proximus kiezen.

Een Proximusklant die lid is van het gebruikersforum Userbase contacteerde tot drie keer toe de klantendienst met de vraag om over te stappen, en kreeg evenveel keren te horen dat dat als bestaande klant niet mogelijk is. Dreigen met opstappen had geen effect.

Welles nietes
Een telefoontje van onze redactie naar Proximuswoordvoerder Frédérique Verbiest bracht geen duidelijkheid. Volgens Verbiest is het voor bestaande klanten immers wel mogelijk om in te tekenen met nummerbehoud. Ze moeten dan gewoon de klantendienst contacteren.

Ook een collega van PC Magazine wiens Proximusabonnement verlopen is en die wel graten ziet in Generation Connect kreeg bij de klantendienst even na het gesprek met Verbiest te horen dat hij een nieuw nummer moet aanvragen als hij wil intekenen voor het nieuwe aanbod.

Ofwel schort er dus iets aan de communicatie tussen Proximus en zijn klantendienst, ofwel willen ze liever niet dat bestaande klanten minder gaan betalen voor het goedkopere product Generation Connect.

belgacomdienstengeneration connectinternetmobile vikingsnieuwsprepaidproximustelecom

Gerelateerde artikelen

Volg ons

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

ICT Jaarboek 2021-2022 – TechPulse Business

Bestel nu!